Legale windows 7 professional 64-bit en home premium 64- bit niet genuine.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hamstergeval1

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Ik begin hier een ongelooflijke haat aan Microsoft te krijgen. Ik heb dus Windows 7 professional en home premium allebei gekocht. Nu begint hij dus op me desktop aan te geven dat hij niet genuine is en ik hem moet activeren. Hij zegt hetzelfde bij de computer van mijn ouders. Ze hebben maanden lang wel gewerkt, en nu opeens krijg ik die problemen.

Ik weet dat hier cracks voor zijn, maar die ga ik dus niet gebruiken, anders had ik Windows 7 helemaal niet legaal gekocht. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de hulp die ik krijg :D

Hamstertje,

Heb je al telefonisch support geprobeerd, even MS bellen en via telefoon laten
activeren. Misschien dat het helpt? :rolleyes:

Groetjes,

Remy

Helaas gaat er wel eens wat fout en dan ligt dat niet aan MS maar aan degene die waarschijnlijk jou key illegaal in gebruik hebben genomen.
Daardoor komt de key op een blacklist te staan.
1 telefoontje naar MS en de zaak is opgelost.....

Bij ingebruikname de boel wel geactiveerd ?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp. Ik heb nu tijdelijk even iets anders gedaan om er vanaf te komen. Deze week heb ik echt geen tijd voor om naar Microsoft te bellen wegens de projecten op school.

Bedankt voor de hulp. Ik heb nu tijdelijk even iets anders gedaan om er vanaf te komen. Deze week heb ik echt geen tijd voor om naar Microsoft te bellen wegens de projecten op school.

Het nummer van MS is 24/7 te bereiken, je krijgt een computer (stem) aan de lijn, die je
vraag wat nummers in te toetsen. Wel eerst even het activatievenster tevoorschijn halen
op de PC die je wilt activeren. Zie link hoe dit werkt..http://support.microsoft.com/kb/950929

Suuk6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan