• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lege cellen een waarde nul geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maas02

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2012
Ik ben bezig met het maken van een bank en kasboek, waarbij ik al mijn gegevens uit andere tabbladen haal. Nu is het probleem dat als er in een ander tabblad (nog) geen gegevens zijn ingevuld ik met deze cellen binnen het tabblad niet verder kan rekenen. Ik zou daarom deze cellen graag de waarde 0 geven. Weet iemand hoe dit moet? Ik heb voor de duidelijkheid de een bijlage toegevoegd.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bijlagen

Ik pik er even één formule uit:
Code:
=ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN('C:\Users\De Graaf\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\MRL2YRD1\[Boekhouding test.xlsm]Bank en Kasboek'!B12;'C:\Users\De Graaf\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\MRL2YRD1\[Boekhouding test.xlsm]Draaitabel uitgaven kas'!$G$5:'C:\Users\De Graaf\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\MRL2YRD1\[Boekhouding test.xlsm]Draaitabel uitgaven kas'!$E$658;2;0);[B][/B][COLOR="#FF0000"]0[/COLOR])
M.a.w. vervang de spatie (" ") aan het eind door een 0 (nul).

Zet je de vraag dan nog even op opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan