Bekijk bijlage ew test.xlsx
beste,
voor een bestand rond werkloosheid ben ik bezig met een weekoverzicht te creëeren. dit lukt via de volgende formule:
, waarin blad4!a1 tot blad4!e1 de dagen van een week zijn
door deze formule zit ik wel met lege cellen in de kolommen A tot E. en daar zit mijn toch wel deftig probleem
op welke manier kan ik uit alle kolommen de lege cellen halen, zonder dat de formules niet meer overeenkomen met de cellen op het hoofdblad?
dus in principe zouden de beschreven cellen bovenaan moeten komen te staan zodat ik het weekoverzicht kan afprinten zonder lege ruimtes tussen...
groeten
spiesse
beste,
voor een bestand rond werkloosheid ben ik bezig met een weekoverzicht te creëeren. dit lukt via de volgende formule:
Code:
=ALS(EN(Tabel1[werkloos van]<=Blad4!$A$1;Tabel1[tot en met]>=Blad4!$A$1);TEKST.SAMENVOEGEN(Tabel1[Naam];" (";Tabel1[NAAM AFD];")");"")
door deze formule zit ik wel met lege cellen in de kolommen A tot E. en daar zit mijn toch wel deftig probleem

op welke manier kan ik uit alle kolommen de lege cellen halen, zonder dat de formules niet meer overeenkomen met de cellen op het hoofdblad?
dus in principe zouden de beschreven cellen bovenaan moeten komen te staan zodat ik het weekoverzicht kan afprinten zonder lege ruimtes tussen...
groeten
spiesse
Laatst bewerkt: