• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lege cellen verwijderen uit lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbeeee

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo,

Ik ben een excel bestand aan het maken, waarin ik in cel E39 een lijst wil hebben, waarvan de gegevens in cel C18 t/m C27 moeten komen te staan. Deze cellen zijn nu nog leeg. Ik wil echter niet dat hij de lege cellen meepakt, maar dat doet hij wel. Ik heb bij Data>Valideren>Lijst het vakje 'lege cellen negeren' aangevinkt, maar dat heeft geen effect. Wie heeft hiervoor een oplossing? Ik heb het bestandje even bijgevoegd.

Bijlagen

Heel eerlijk snap ik er nog niks van... :confused: Ik heb de Nederlandse versie van Excel, dus probeer ook nog e.e.a. te vertalen. Ik heb nu de volgende formule: =VERSCHUIVING(NaamStart;C18:C27;1;11;1), maar dat geeft #WAARDE in de cel... Dus dat is niet goed. Hoe kan ik dit nu het beste oplossen en waarom geeft Excel toch de nulwaarden in de lijst weer, terwijl ik heb aangevinkt dat dat niet moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan