Lege inhoud in mijn (eerder) getypte tekst in Word?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandy123

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Berichten
22
Ik heb gisteren gewerkt aan mijn verslag, alles normaal. Toen ik even laten het bestandje opnieuw opende viel mijn oog toevallig op een lege inhoud (zie bijlage).
Ik ging ervan uit dat ik per ongeluk 2 tabs of een aantal spaties heb toegevoegd.
Dit bleek niet het geval te zijn.

Weet iemand hoe dit kan gebeuren, ik heb nu 2x deze lege inhoud in mijn document staan.

Bij voorbaat dank,
Sandy123
 

Bijlagen

  • Lege inhoud tussen tekst door.doc
    21,5 KB · Weergaven: 37
Lege tekst

Hoi, misschien een beetje rara vraag, maar kun je wel iets selecteren op je blad? Ik heb het ook wel eens gehad en toen bleek mijn tekst kleur op wit te staan. Kleur op zwart en ik zag alles weer. Wie weet.
Gr Ron
 
Zie bijlage openingstopic. Dit lege vlak is niet te selecteren en er staat zeker geen tekst in.
 
Je hebt (onbedoeld, zo te zien...) twee (tekst)vakken in je document gezet. Met deze macro, die eigenlijk ergens anders voor is bedoeld, kun je ze verwijderen:

Code:
Sub CheckFrames()
Dim ctl As Control
Dim aFrame As Frame
Dim tFrame As Object
Dim sAlles As String, sNaam As String
Dim bChk As Boolean

    For Each tFrame In ActiveDocument.Shapes
        With tFrame.TextFrame
            If .HasText Then
                sAlles = sAlles & tFrame.Name & vbCrLf
                bChk = MsgBox("Naam van " & tFrame.Name & " veranderen?" & vbLf & vbLf _
                    & .TextRange.Text, vbYesNo + vbDefaultButton1, "Tekstbox naampje")
                If bChk = vbYes Then
                    sNaam = InputBox("Typ de naam voor het tekstvak", "Naam wijzigen", tFrame.Name)
                    tFrame.Name = sNaam
                End If
                bChk = MsgBox(tFrame.Name & " verbergen?", vbYesNo + vbDefaultButton1, "Tekstbox verbergen")
                If bChk = vbYes Then
                    tFrame.Visible = False
                Else
                    tFrame.Visible = True
                End If
            Else
[B][COLOR="blue"]                MsgBox tFrame.Name
                tFrame.Delete[/COLOR][/B]
            End If
        End With
    Next
End Sub

Hij voert dan het blauwe stuk uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan