Lege pagina's na opstarten laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerie50

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hallo,
Ik heb een laptop van Acer. Ik heb hem ongeveer een half jaartje. Er staat windows vista premium op.
Het vreemde is dat sinds een tijdje na het opstarten steeds een lege internetpagina opstart die ik steeds moet wegklikken. Het is vreselijk irritant. Ik snap niet hoe dat kan. Ik heb de laptop laten scannen met AVG/Spybot/Ad-ware maar die vinden niks.
Kan iemand mij zeggen waar dit aan kan liggen?
Alvast hartelijk dank :thumb:

Heb je gekeken in Extra->internetopties->algemeen?
Daar kun je de startpag instellen; ook kun je daar kiezen voor een blanco pag.

ik heb precies hetzelfde, niet direct na het opstarten maar ineens na een tijdje is ie er weer, moet ik weer ctrl alt del doen anders blijf ik staren naar die lege pagina. :confused:
Ik denk dat Vista ergens een conflict of zo heeft....? Enne..wit is dus echt een heel wit scherm

Laatst bewerkt:
Ik gebruik IE7 servicepack1 van Vista premium.
Bij mij is het zo dat inderdaad de lege pagina niet meteen verschijnt. De lege pagina verschijnt pas als de laptop helemaal is opgestart en mijn normale startpagina is geladen. De pagina is dus inderdaad helemaal wit. Je kunt dus met je muis nergens meer bij!
Daar had ik in het begin nooit last van maar pas sinds kort.
Moet dus ook via ctrl-alt-del steeds de pagina wegklikken.

Laatst bewerkt:
ik heb magentic van de pc verwijderd. het probleem lijkt verholpen:)

Dat is toevallig.
Ik heb ook Magentic er op staan. Zal het er ook eens afhalen en kijken wat er dan gebeurt.
Bedankt voor de tip in ieder geval.:thumb:

Opgelost

Na verwijdering van het progamma Magentic van Incredimail heb ik er geen last meer van :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan