Ik kan geen shotje maken, bijna alle programma's zijn er af omdat ik de laptop grondig aan het schoonmaken ben ;-)
Het gaat om een NTFS E: partitie. (heb ik geloof ik ooit zelf gecreëerd, alleen om persoonlijke bestanden op te slaan, heeft niets met het systeem te maken)
In schijfbeheer geeft hij aan: 31,20 GB, in orde (primaire partitie). Het hele systeem staat gewoon op C: incl opstart, wisselbestand, crashdump. Daarnaast is er ook nog D: waar ik nog wél een aantal GB pers. bestanden op heb staan, maar dat wordt bij de eigenschappen correct aangegeven zonder verborgen toestanden. En er is nog een niet-toegewezen partitie van 10GB. En ja...de prullenbak is ook leeg. Overigens heeft de laptop de laatste tijd wel veel opstart-vastloop-problemen (reden voor de grote schoonmaak), maar die crash info komt toch niet zomaar helemaal verstopt op E: terecht? En alle gebruikelijke Temp. files staan toch ook op C:? Ik heb E: nooit geformatteerd, was wel van plan dat te gaan doen. Maar ik ben nu vooral heel nieuwsgierig wat er in die 5 GB verstopt kan zitten..