Lege vierkantjes i.p.v. letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kekkie

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
I.p.v. letters krijg ik vierkantjes in beeld. Dit gebeurt in IE6 (windows 98 SE) en in de verkenner. En het gebeurt alleen met vetgedrukte tekst. Wie weet wat hiervan de oorzaak is? Mis ik een lettertype?
Als ik de tekst kopieer en plak, krijg ik wel de juiste tekst te zien.

Karin

Lijkt er op dat je helemaal gelijk hebt, ga eens naar Start > instellingen > configuratie scherm > lettertypes

Kijk of je: Arial Vet, Courier New Vet, Times New Roman Vet en Verdana Vet in het lijstje hebt staan. Zo niet, dan moet je die opnieuw installeren.

lettertype

Misschien dit

Als Windows op het bureaublad of in een venster cijfers/symbolen weergeeft, is het font Marlett.ttf beschadigt of verwijderd.

Dit bevindt zich in de CAB-bestanden van de Windows cd en moet na het terugzetten met de Attributen Alleen-lezen en Systeem verzien worden. Voordat het beschadigde font wordt overschreven eerst met attrib -h -s marlett.ttf vrijgeven om terug te zetten.

Tiborv, die lettertypes heb ik nog gewoon dus dat is het niet.
Jan, hoe zet ik een lettertype terug? Ik heb dat zo snel niet kunnen vinden.
Die vierkantjes heb ik nu trouwens (bijna) niet meer, maar nog steeds niet alles klopt. Sommige (vetgedrukte) lettertype(s) zijn onleesbaar.
Alvast bedankt.

lettertype

Dat kun je terug zetten van de windows cd, maar denk eraan dat je het oude lettertype eerst op archive zet. Anders kun je dit niet overschijven.

Opgelost

Ik denk dat het inderdaad aan de Marlett lag. Ik heb 'm op archief gezet en daarna Windows 98 SE opnieuw eroverheen gezet omdat er nog wat probleempjes waren. En nu ziet het er allemaal weer goed uit. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan