• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Legenda grafiek (HELP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesberbee

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2006
Legenda grafiek

Ik wil bij een bel-grafiek (of bubble chart) een legenda toevoegen op de volgende manier:
de kleinste bel vertegenwoordigt waarden tussen (bijvoorbeeld) 0 en 1 miljoen euros, een iets grotere bel vertegenwoordigt waarden tussen 1 en 2 miljoen euros, een weer wat grotere bel staat voor waarden die tussen 2 en 3 miljoen liggen, enz. Ik zou een dergelijke leganda zeer graag willen toevoegen aan de bel-grafieken die ik maak. Ik zou alleen niet weten hoe: heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
keesberbee zei:
Ik zou een dergelijke leganda zeer graag willen toevoegen aan de bel-grafieken die ik maak. Ik zou alleen niet weten hoe: heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Ik denk het wel, maar voeg een voorbeeldbestandje bij, gezipt.

Wigi

PS: gelieve geen HELP! in de titel te zetten. Dat je hulp nodig hebt is wel duidelijk, anders post je geen vraag op een forum...

Kees

kijk eens in bijlage, veel beter zal het volgens mij niet gaan.

Wigi

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan