Legitieme Office

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen andere mogelijkheid gezien dan op OpenOffice over te gaan.
Had er geen notie van dat ik een trial versie Office had.
OpenOffice ipv Microsoft Word, geen enkel probleem, maar ik weet niet of ik dezelfde mogelijkheden heb met Impress ipv Powerpoint zoals invoeren van Beeld en geluid/cd Inpakken en wegwezen (maar dat is een discussie voor een andere rubriek!).
Trial versie duurt nog 2 dagen, wat gebeurt er dan? Blokkage van MO?
Gr. beatrix

nu denk ik er juist aan. Volgens mij heb je geen trial versie gehad. Je hebt gewoon toen je je pc kocht een licentie voor 1 of 2 jaar gekregen. Je kan altijd een nieuwe licentie kopen maarja dat kost vrij veel.

Nog een allerlaatste vraag:
Maar wat gebeurt er als ik toch Powerpoint heel af en toe gebruik omdat ik een powerpoint presentatie wil opslaan CD Inpakken en wegwezen en dat kan volgens mij niet in openoffice?
Heeft dat negatieve consequenties voor mijn computer? Of zal ik powerpoint helemaal niet meer kunnen gebruiken?
Ik ben vandaag op dag O: 'uw MO is niet origineel' ......
Ik ben en blijf verontwaardigd, alsof ik en vele anderen met mij oplichters van Microsoft zijn.

gr.beatrix

@helper2009 niet meer doen makker. Daar zijn wij niet van gediend. Lees de huisregels en je wordt een stuk wijzer.

huisregels

@helper2009 niet meer doen makker. Daar zijn wij niet van gediend. Lees de huisregels en je wordt een stuk wijzer.

:shocked: mag dat niet ofzo ow, wist ik nie srry ze. Probeer ook maar te helpen:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan