lemmings nds

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaetodon

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Berichten
109
heeft iemand ervaring met het downloaden van het spel lemmings voor de NDS?
volgens bepaalde beschrijvingen lijkt dit nogal wat werk te zijn.

Kan het ook makkelijker???
 
Betreft het een legale download?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is helaas geen "simpeler" manier om Lemmings te installeren.... je moet wat kleine dingen in de config file aanpassen en de bestanden op een bepaalde manier in de root zetten... Het is niet echt "rocketscience" maar inderdaad wel iets gecompliceerder dan met andere "homebrew" spellen...
 
Laatst bewerkt:
Het is niet moeilijk ofzo. Ik heb het ook gedaan.
Enige wat je moet is het bestand dat daar staat (versie 7.04) downloaden en uitpakken. Daar staan 2 dingen in: een .txt en een map met bestanden. Kopieër beiden naar je R4 (ik ga ervanuit dat je die hebt), en ga in de map. Knip het bestandje "lemmingsds_dldi.nds en plak dit in in dezelfde map als de .txt. De rest laat je zo staan.
Je kunt de game nu opstarten mbv het bestand lemmingsds_dldi.nds ;)
 
Helaas komen we er nog niet helemaal uit,

We krijgen u de volgende melding:

Error loading config file.

The Lemmings config file could not be found.
Please check that the file 'Lemmings DS_config.txt exists in the root of your flash media and is not damaged, then reboot.


daarna hebben we beide bestanden in de root te zetten, maar dan krijgen we de volgende melding:

Error setting up Lemmings DS
The standard Lemmings DS directory structure could not be verified.
Please check that the standard Lemmings DS directories are present on your flash media, then reboot.

ook na het volledig opnieuw downloaden krijgen we deze meldingen.

????
 
Poeh, dan zou ik zo snel niet kunnen bedenken wat het is. Heb je wel de ROM, en niet de source gedownload?
 
Jammer,...

Is er nog een andere site waar dit spel te downloaden is???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan