Lenovo g700 apart probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

brandonwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2013
Hey aan diegene die dit leest.

Ik heb een apart probleem met mijn laptop..

Ik heb deze een aantal jaren gekocht en toen was er windows 8 op voorgeinstalleerd.. die is later geupdate naar 8.1 en heb ik nooit problemen mee gehad..
Toen windows 10 uitkwam heb ik die gratis update gedaan en sinds toen heb ik altijd al gemerkt dat het leek alsof hij trager was.. ik kon er minder mee en gamen ging niet meer..

Nu gisteren heb ik besloten om via windows zelf de optie te gebruiken om de schijven te legen en een schone installatie te doen in de hoop dat dat iets zou helpen.

Ik heb geen idee waarom maar tijdens die installatie is mijn laptop zomaar uitgevallen en daarna zijn de problemen pas echt begonnen... als ik nu de stroomkabel in de laptop plug gaat hij zonder op het knopje te drukken zomaar uit zichzelf aan en je hoort ook het geluid dat hij aangaat, ook gaat het lampje naast de webcam branden en het lampje dat de laptop aangaat.. dan hoor je meteen een miliseconde daarna het geluid wat hij maakt net voordat hij uit is.. dat alles stopt enzo.. de lampjes gaan uit en de laptop is ook uit voordat het scherm uberhaubt aan is geweest.. dit gaat zo oneindig door tenzij je de stroom ervanaf haalt.. nu zonder stroom en alleen op de batterij druk je op het aan knopje en gebeurt precies hetzelfde alleen blijft hij het niet herhalen en gebeurt het 1x tenzij je weer op de aan knop drukt..

Ik heb de laptop al opengemaakt en erin gekeken.. er is niets verkeerds te zien.. hij is niet smerig of stoffig gewoon alles ziet er normaal uit.. ik heb de CMOS/BIOS batterij er al 10 minuten uitgehad in de hoop dat hij zou resetten en vervolgens wel aan zou kunnen maar dit zonder resultaat..
Ik heb dus geen flauw idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen...

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Met vriendelijke groet!

Brandon

Wellicht kun je hier iets mee ( optie 2, iets naar beneden scrollen ).
Zo niet dan misschien dit, wat ik op het net vond..:
THIS IS A LENOVO TRICK... SEEMS LIKE A LOT OF PEOPLE ARE HAVING THIS SAME PROBLEM!!!! I tried the reboot button next to the plug area it's a little black dot doesn't look like it would go in I used a pencil to push it in as it was off and rebooted. There was no cancel button or area. It reads bios, system restore and something else which I forgot right now. I tried over and over and still this piece of crap Lenovo won't get out of the reboot fix automatic repair loop which just sit's there forever. I won't ever buy another Lenovo laptop that's for sure. I have had DELL's forever which last forever over and over again, still have my first Dell laptop and it still works. I bought the Lenovo and only used it for a family member a few times before this message showed up the darn thing is brand new didn't even get to make the emg. disk yet, didn't think I would need it so soon. Usually I can fix anything and everything but this lenovo won't let me past the loop there is no f8 or f12 fix for getting past the shell to get inside fix and restart normally. This company should be reported for doing this. Trying to get people to call them and pay more money!!!! Rip off Crooks!!! It also says press the fn and f9 button tried that. Tried to press the pg dn button to which says sys restore on it... still nothing is working. Now it went to total freeze...won't even spin anymore... Hope someone gets a free solution but this is the pitts....I haven't found one yet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan