Lens kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulldogking123

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
Beste mensen,

Ik heb een lens gezien :

Cosina 100- 400mm
AF F4.5-6.7 MC

past deze op mijn Sony Alpha a100 en zoniet, wat moet ik dan kopen om hem er wel op te krijgen>?

MVG

Hier en daar lees ik dat het focussen nogal langzaam gaat. Zeer waarschijnlijk past 'ie ook op die A100.

Die lens past op de A100, maar na 300mm worden de foto's "zacht", dus je kan beter een andere lens zoeken. Kijk anders eens op cameralabs.com; daar kan je reviews vinden van heel veel lenzen, het is alleen wel in het Engels...

Dus ik moet het houden op 300 mm?

Want ik wil namelijk graag dicherbij komen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen bij die lens, maar bij andere lenzen zou je zeker wel naar 400mm kunnen gaan, maar dan moet je een minolta lens kopen of een Sony lens.

Deze zal er zonder converter waarschijnlijk niet op gaan passen: dit is namelijk een oude lens en hij heeft HANDMATIGE FOCUS. Besef dit. Ik kan zo snel niet vinden of hij standaard op je a100 past, maar ik zal het zo opzoeken. Het kan zijn dat die lenzen op erop passen, maar het hoeft niet.

Topics kan je niet verwijderen. Als je het op "opgelost" zet, is het genoeg...
Als je de verkoper van lens 1 mailt of z'n lens een A bajonet heeft. Want als dat zo is, past die lens op je camera. Dan zou die 2e lens ook op je camera moeten passen.
edit: lol @ hierboven :)

Waarschijnlijk wel, ik heb nu geen tijd om het op te zoeken, vanmiddag wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan