leptop na windows updat start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

emal75

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Berichten
47
Beste helpers, Sinds kort ondervind ik opstart problemen met windows Vista. Het heeft voornamelijk te maken met de updates. Wanneer ik de computer start, wordt er aangegeven dat windows updates aan het configureren is. Het duurt ongeveer 2 minuten en kort daarna, restart de computer en komt weer in dezelfde proces terecht. En dit kan uren doorgaan, tenzij ik het handmatig uitzet. Ik heb geprobeerd om via F11 de laptop te reinstalleren, het lukt niet. Veilige modus helpt ook niet. Het raakt weer in dezelfde proces betrokken. Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt!
 
stop de vista dvd in je speler, start op en kies met f8(d8 ik) voor herstelopties, zet dan het systeem naar de recente instellingen die werkten(herstelpunt). Daarna strt deze weer normaal op.
 
stop de vista dvd in je speler, start op en kies met f8(d8 ik) voor herstelopties, zet dan het systeem naar de recente instellingen die werkten(herstelpunt). Daarna strt deze weer normaal op.

als ik vista dvd had, dan had ik het gelijk in gebruik genomen maar parketbel geeft je geen cd van vista maar F toets om je windows te herstellen. zoals ik het al doorgegeven dat heeft niet gewerkt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een soort zelfde probleem.

Op 24/8 heeft windows een update uitgevoerd op mijn laptop en sinds ik hem vanochtend weer heb opgestart loopt hij iedere keer na 5 minuten helemaal vast.

Ik heb al diverse keren geprobeerd op systeemherstel uit te voeren alleen, als hij hem al opstart, begint hij wel te lopen maar de computer word helemaal niet automatisch afgesloten en weer opgestart dus ook dit werkt niet.

Wat kan ik verder nog doen?
 
hier het zelfde probleem na windows update van vista:evil:, laptop start op en sluit meteen weer af heb ook al opnieuw opstarten bij fout uit geschakeld staan heb al diverse systeem hersel gedaan maar niks werkt hoop dat iemand hier een oplossing heeft
 
Hoi !

Zover ik weet is het probleem wat jullie beschrijven nog niet bij @Microsoft bekend.

Ik neem aan dat jullie SP1 en SP2 geinstalleerd hebben ?

Want er is voor Vista zonder SP's geen ondersteuning meer.

Zie ook: http://support.microsoft.com/ph/11732

Greetz,

Harry.
 
Hoi

Download deze: http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/ maar(let op de juiste versie !), brand 'm als .ISO, start ervan op en kies voor systeemherstel.

Greetz,

Harry.

Ik heb alle bovengenoemde stapen uitgevoerd die ik moest uitvoeren om windows te herstellen. Maar helaas heeft ze ook niet gewerkt.

Uiteindelijk heb ik de volgende stappen uitgevoerd en dat heeft wel de gewenste effect gehad.

1 Ik had een illegale cd van windows xp thuis. dus ik heb xp op mijn leptop geinstalleerd.
Je moet opletten dat je de partitie waar de backup bestanden van bijvoorbeeld parket bell zet niet te verwijderen.

2 nadat de window xp geinstalleerd was heb de pc opnieuw gestart en met f11 toets de backup van windows VISTA hersteld en toen was ALLES wel back to the normal. Ach normaal..... wel van die allende af....
:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan