leren programmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

haroldvanveen

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2010
ik ben al meer dan 4maand op zoek naar goede site.s om de basic van de programmeertalen te leren ik ken al html.xml.php css op die heb ik 7maand gezwoegd om ze te leren kennen.

maar over de rest vind ik niks.

alvast bedankt en groetjes harold.

Het maken van deze keuze is totaal afhankelijk van wat je wil en je kan hier niet mee geholpen worden als je niet meer informatie geeft.

Zo is het handig om te vermelden wat je wilt gaan programmeren en bijv. of je online wilt blijven of eventueel offline wilt programmeren

zo veel mogelijk eigelijk ik heb binenkord 2maand vakantie en daarin zoek ik zo veel mogelijk om te leren dus alles over programeren is welkom enkel PHP,HTML,XML en CSS ken ik al van vorig jaar begonnen met het en wil dit jaar dus een paar andere.

Om echte Windows-applicaties te gaan programmeren word vaak Visual Basic aangeraden omdat dit niet al te moeilijk is.

Ook zou je i.v.m. je PHP-kennis voor C++ kunnen kiezen. De syntax is veelal vergelijkbaar, je dient alleen te leren werken met de libraries voor jouw project... Dit is overigens de wat moeilijker keuze, maar levert over een tijd erg veel op, omdat met C++ (bijna) alles mogelijk is...

Nou, als je toch verder wilt op het web-gebied, moet je maar eens Javascript gaan doen. Bijvoorbeeld die van w3schools.

Nou, als je toch verder wilt op het web-gebied, moet je maar eens Javascript gaan doen. Bijvoorbeeld die van w3schools.

dankje ik sla die website op dan heb ik weer een week of 2 iets te doen als er nog mensen zijn die online cursussen hebben over programmeren hoor het graag.

groetjes harold

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan