Letter type op IEX en Mozilla raar?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker231

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
hallo sinds gister is mijn lettertype raar geworden bij iex zijn ze schuin gedrukt en bij mozilla dik. dit maakt me chagrijnig...
mvg

en de versies internet explorer, en is het in msn ook toevallig?

Logica van Windows? ik vindt het heel logisch, je moet toch ergens starten om iets af te kunnen sluiten? zonder een start kom je nergens :o
(beetje offtopic maar moest ik even kwijt)

Logica van Windows? ik vindt het heel logisch, je moet toch ergens starten om iets af te kunnen sluiten? zonder een start kom je nergens :o
(beetje offtopic maar moest ik even kwijt)

ja lkkr offtopic ja :P

zit wel iets in wat je zegt :P
maar windows heeft nog wel meer domme quotes ;)

Uw muis werkt niet klik op ok :P
dat gaat dan wel met een entertje :P

toch vind ik het nog steeds fijn dat ik een afsluitknop heb gemaakt in mijn snelstartbalk ;)

heel offtopic nu :P

mooi systeem :D wat koste dat als ik vragen mag? :P
ik zoek namelijk zelf ook nog naar een systeempje maar dat stel ik pas samen volgend jaar dan hoop ik dat ze 4 GHZ quad cores hebben die te betalen zijn ;)

ja lkkr offtopic ja :P

zit wel iets in wat je zegt :P
maar windows heeft nog wel meer domme quotes ;)

Uw muis werkt niet klik op ok :P
dat gaat dan wel met een entertje :P

toch vind ik het nog steeds fijn dat ik een afsluitknop heb gemaakt in mijn snelstartbalk ;)

Dat probleem heb ik nog nooit gehad, maar in de bios is ook een probleempje met de volgende tekst: Keyboard error or no keyboard present, press F11 to continue

Dat probleem heb ik nog nooit gehad, maar in de bios is ook een probleempje met de volgende tekst: Keyboard error or no keyboard present, press F11 to continue

ja die vind ik ook al lekker raar ;)
die krijg je ook als je nieuwe hardware erindoet en je toetsenbord er niet in zit :P

ik weet het probleem is mis letter type arial...
maar hoe kom id daar nou aan?...
mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan