Lettergrootte in pop-ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

xemx

Verenigingslid
Lid geworden
15 aug 2001
Berichten
219
Is het mogelijk om de letters in popup-vensters groter te maken, zonder alle letters op je scherm groter te maken? Bijvoorbeeld de letters van het venster wat verschijnt als je een printopdracht geeft? Ik gebruik Windows XP home.
Groetjes, Angela
 
Kijk eens bij,
Buroblad met rechts klikken, eigenschappen, instellingen.
Daar zie je een schuifregelaar, die moet je op minder zetten als hij op meer staat, misschien is dat het.

:thumb:
 
Bedankt voor je reactie! Dit maakt de letters inderdaad groter, maar zo worden alle letters groter en ik zou alleen de letters in de popup-vensters groter willen.
 
Als dit om esthetische redenen is, denk ik dat het einde oefening is.
Anders kan je nog kijken bij Configuratie scherm ---> Toegankelijkheidsopties misschien kan dat nog enige uitkomst beiden.:confused:
 
De letters in pop-up-schermpjes zijn veel kleiner dan de letters in "gewone"schermen. Vandaar dat ik hoopte dat alleen de letters in de pop-ups of de popups zelf groter konden. Alles groter maken is een oplossing, maar dan wordt het ook vrij onoverzichtelijk. Ook het vergrootglas is natuurlijk nog een oplossing, maar niet zo handig als wanneer alleen de letters van popups groter zouden kunnen.
Groetjes, Angela
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan