lettergrootte veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvsweg159

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Berichten
8
Bij een bepaald programma worden de lettergrootte gehaald uit de instellingen daarvan uit Windows. Nu zijn de letter erg klein.

Hoe kan je dit oplossen bij Windows7?
 
Zou je de vraag iets duidelijker kunnen omschrijven?

Over welk programma heb je het bijvoorbeeld? En wat doet het precies?
 
lettergroote

Het is een boekhoudprogramma Muis. En de letter zijn erg klein sinds de aanschaf van een nieuwe computer. Eerst draaidende we onder XP nu Windows7.
 
heeft waarschijnlijk met de schermresolutie te maken dan. Ik ken het programma niet, maar valt er niks aan te doen in de beeldopties van dat programma?
Zijn de letters in windows ook te klein? Desnoods kan je dat aanpassen. Klik met je rechtermuisknop op het bureaublad en kies voor de weergaveopties (of hoe dat ook mag heten, kan het hier ven niet proberen, wat XP...) Daar kan je zaken als resolutie, achtergrond, thema's, maar ook lettergrootte wijzigen.
 
Kan het niet zijn, dat je met het opnieuw installeren bij de originele instellingen terecht bent gekomen? --> Er moeten toch ook ergens in het programma Muis instellingen zijn, heb je daar al gezocht naar lettertype/grote?

Heb je ook een nieuw beeldscherm? Zo ja, dan zou het natuurlijk ook kunnen zoals madmuppet zegt dat je schermresolutie nu anders is. Merk je het ook aan andere dingen op de computer?

Madmuppet, eigenlijk herhaal ik jou post zie ik.. Anyhow: Ik ben het helemaal met je eens, ik zou verder ook niet echt iets kunnen bedenken waar het aan zou moeten liggen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan