• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lettergrootte wijzigen in drop down lijst

• Onderwerp starter Onderwerp starter GerV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GerV

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2015
Ik heb al heel wat afgegoogled maar het lukt mij nog steeds niet om de lettergrootte van een drop down lijst op een leesbaar niveau te krijgen.
Op onderstaande internetpagina staat hoe het zou moeten lukken. Ik loop tegen het probleem aan dat ik de validatie niet via de tabel kan doen die je moet aanmaken (ik gebruik nu celverwijzing). Of daardoor eea niet werkt?

http://www.contextures.com/xlDataVal11.html

Wie kan mij helpen.

GerV

Bijlagen

Ik krijg nog altijd kleine letters bij het drop down lijstje van de naam.

GerV

Hoi,
de lettergrootte van een drop down lijst op een leesbaar niveau te krijgen.
Je had in je vbtje helemaal geen drop down lijst(en) maar validatie lijstje
Cobbe heeft een perfect vbtje aangereikt voor DIB, je moet gewoon hetzelfde toepassen bij Naam
Groet

Cobbe,

helaas kan ik deze oplossing zo niet gebruiken. De echte namenlijst beslaat nl ongeveer 800 namen en is afhankelijk van de gekozen did.

Ik heb de site waarnaar ik verwijs nog eens flink doorgespit en moest met het schaamrood op mijn kaken ontdekken dat je moet dubbelklikken op de invoercel achter de naam. Toen ik dat deed werkte het.

Ik ga nu nog eens op zoek of het ook met 1x klikken kan.

Bedankt voor het meedenken.

GerV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan