letters niet leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

azieza

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2004
Berichten
56
hai mensen ,

ik kan de letters niet lezen op mijn beeldscherm ik heb gekeken bij beeldschermresolutie en die staat op 1024 bij 768 pixels. als ik die nog hoger doe dan is het beeld te groot voor mijn monitor.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

P.S gebruik grote letters als je antwoordt geeft want ik kan dit ook met moeite lezen.
 
Geplaatst door azieza
hai mensen ,
P.S gebruik grote letters als je antwoordt geeft want ik kan dit ook met moeite lezen.

OK, AL HOU IK NIET VAN SCHREEUWEN:D

STAAT BIJ BEELD, TEKENGROOTTE DE OPTIE "NORMAAL" AANGEVINKT?

GEBRUIK JE EEN LCD SCHERM? DAN MOET JE NOG EEN OPTIE INSTELLEN. IK WEET EVEN NIET MEER HOE DAT HEET, MAAR ANDEREN WETEN VAST WAT IK BEDOEL:D
 
Laatst bewerkt:
Heb je dit bij alles of alleen bij Internet Explorer
Is het alleen in IE druk op de CTRL en draai aan het muiswieletje.
 
ja er staat normaal aangevinkt nu heb ik hem gezet op groter zodat ik jouw tekst ook normaal kan lezen
maaar het blijft gewoon hetzelfde, ik kan de tekst op internet wel lezen maar het venster kan ik niet duidelijk lezen. het is erg wazig.
 
ik heb geen lcd scherm en het is juist niet bij internet zo maar andersom
 
Je hebt wel de juiste videodrivers geinstalleerd? Dus je hebt geen uitroepteken of vraagteken in apparaatbeheer staan bij je videokaart of monitor?

Kun je misschien een screenshot maken?
 
je gaat allemaal te snel voor mij ik heb niet zoveel verstand van de namen van de pc
 
Wat voor 3dkaart heb je? Dan kun je dat apparaatbeheer en screenshot even overslaan :) Maakt het wat makkelijker voor je.
 
ja heeel erg bedankt maar hoe moet ik weten wat voor 3d kaart ik heb?:D
 
Oow, hehe :D Dan moet je toch even in apparaatbeheer kijken ;) (Rechtermuisklik op Deze Computer > Eigenschappen > hardware > apparaatbeheer en daar onder beeldschermadapters kijken, wat staat daar?
 
Snelste manier door met de rechter muisknop op het bureaublad te klikken en kies voor eigenschappen. Ga naar het tabblad instellingen en daar staat ie bij beeldscherm.

Was vergeten lettergrootte aan te passen
 
Laatst bewerkt:
onder dat geval van apparaatbeheer staart er
nvidia geforce fx 5200
 
? voor smartguy

als je de drivers hebt gedownlaud,kun je de instalatie dan meteen starten? of moet je eerst de oude verwijderen?

groetjes
 
Het beste kun je eerst de oude verwijderen... sorry dat ik dat er niet bij had vermeld ;) Dit kan via start > configuratiescherm > software > Nvidia Display Drivers. Mits je die geinstalleerd had ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb de oude drivers eraf gegooid en de nieuwe erop gedownload maar er is heel weinig verschil
 
Heb je het al geprobeerd door de resolutie van je scherm omlaag te zetten naar 800x600?
Kan zijn dat het beeldscherm het anders niet trekt.
Ik weet niet hoe oud je monitor is, maar sommige oudere monitoren werken niet of slecht op hogere resoluties.
 
Is dit een grap ?

P.S gebruik grote letters als je antwoordt geeft want ik kan dit ook met moeite lezen.


Hoe kan je je eigen gerichten dan lezen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan