letters/woord met lichtstraal effect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkWeetGeenNaam

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hai beste mensen..

Graag zou ik willen weten hoe je een soort lichtstraal effect creëerrt rond letters/woorden met flash? Ik kan al het één en ander maar ik zou niet weten hoe ik hieraan zou moeten beginnen.. Vandaar dat ik een 'steuntje' zou willen krijgen in de goeie richting.... of natuurlijk een stappenplan ..

Hopend gauw reacties tegemoet te zien die me op weg kunnen helpen..

BvD,

Ikke :)

misschien paint shop pro ofzow ik weet het ook niet
net zo als je bij het gta logo ziet bedoel je tog of niet

gamers-inside zei:
misschien paint shop pro ofzow ik weet het ook niet
net zo als je bij het gta logo ziet bedoel je tog of niet
ehm hoe is die dan? :o ik heb op google ernaar gezocht, maar kan geen logo van gta zien die aan t 'schitteren' is:D

haha ik wist het tog ook niet helemaal bij het gta logo zit er zo'n witte rand omheen dat lijkt ook wel van dat ligt ofzow

weet ik veel ;) :D

1. selecteer de tekst die je wilt glowen
2. ga naar filters
3. klik op +
4. selecteer glow
5. nu kan je instellen wat voor kleur het is (standaard rood) en je kan de sterkte instellen (strenght)
tip: knockout is dat je de tekst zelf niet ziet maar de glow wel. inner glow is dat je de glow in de text ziet.

diamondo

? is dit wat je zocht?

Alhoewel flash tegenwoordig wat effecten heeft meegeleverd, zijn de resultaten vaak maar minimaal en niet echt indrukwekkend.

Ik raad je dan ook aan om photoshop te gebruiken voor de "echte" effecten.

Het werken met een glow valt namelijk in het niet bij een neon effect in photoshop, erg makkelijk te maken. Zie ook deze link voor een tutorial:

http://www.photoshopsupport.com/tutorials/cb/neon-sign.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan