lettertype behouden in powerpoint

• Onderwerp starter Onderwerp starter 1957
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

1957

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Ik heb m.b.v. Powerpoint een foto-cd gemaakt. Ik heb de boel ingepakt voor een cd en heb deze op proef op een andere pc uitgeprobeerd. Alles is goed meegkomen: foto's, geluiden, animaties. Alleen het leuke lettertype dat ik heb gebruikt is niet meegekomen. Weet iemand soms hoe ik mijn eigen lettertype 'mee' kan nemen op de cd?
Groet, gabrielle

Ik kan me vergissen maar komt dat niet voorbij in de wizard van het inpakken " True-Type-lettertypen insluiten "

Jeetje, je bent fantastisch! Je hebt gelijk en het stond niet aangevinkt!
Weet jij misschien ook hoe ik kan voorkomen dat foto's 'verschuiven' op een andere pc. Ik heb namelijk een 17-inch flatscreen en de persoon voor wie de cd bestemd is heeft een gewone 17-inch monitor en een laptop.
gabrielle

Geplaatst door 1957
Jeetje, je bent fantastisch! Je hebt gelijk en het stond niet aangevinkt!

:p En dat voor iemand die nog nooit wat met powerpoint heeft gemaakt :D

Ik zoeken naar die inpakken en wegwezen functie (wist niet eens dat het bestond) en loop door de wizard heen en zie daar ineens true-type staan, ik dacht dat is het vast :cool:

Weet jij misschien ook hoe ik kan voorkomen dat foto's 'verschuiven' op een andere pc. Ik heb namelijk een 17-inch flatscreen en de persoon voor wie de cd bestemd is heeft een gewone 17-inch monitor en een laptop.
gabrielle

17" flatscreen of een 17" gewone monitor is opzich hetzelfde alleen kan misschien de beeldscherm resolutie anders staan afgestelt maar een powerpoint slide show wordt volgens mij altijd beeldvullend weergegeven.( Of bedoel je hier een liggende monitor en een verticaal staande flatscreen ? want dan gaat het denk ik fout met de layout)

Lachen, maar nog steeds fantastisch!

Wat dat scherm betreft: de resolutie zal geen probleem zijn, maar toen ik de cd uitprobeerde bij iemand anders stonden sommige foto's niet meer op hun juiste plek. Het was alsof sommige dia' s volkomen door elkaar geschud waren, maar misschien heeft het wel te maken met het andere lettertype. Dan kan de boel natuurlijk ook niet meer echt helemaal op z'n plaats blijven.
Gabrielle

:) dat zou heel goed kunnen ja, gewoon even testen dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan