lettertype ineens gewijzigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

pevebe

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
software blijft voor mij een raadselachtig fenomeen.

gisteren is "zomaar ineens" het lettertype van mail en andere internetsites verkleind (bijna niet meer leesbaar), zonder dat ik bewust iets heb gedaan.

er is niets gewijzigd, behalve dat ik een Hard Disk Drive (Toshiba 20GB, HT-18A) heb aangesloten via een USB poort. ik kan me niet voorstellen dat dit er iets mee te maken heeft, maar ik vermekd het toch maar even.

alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Kijk eens hoe de instelling staat (plaatje).

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    72,5 KB · Weergaven: 126
re: lettergrootte

dankje voor je antwoord Pasja. ik heb de instelling bekeken en het staat op "normaal". dus daar ligt het niet aan. in Word enzo is het lettertype gewoon gebleven. maar terwijl ik nu op dit forum deze tekst schrijf, is deze piekklein (zoals TimesNewRoman lettergrootte 8).
rara, hoe kan dit?

Heb je mogelijk een toetsenbord (Logitech) waar een - / + toets opzit (zijkant) waar je de beeldgrootte en dus optisch de lettergrootte meekunt verkleinen en / of vergroten? Mogelijk is die per ongeluk gebruikt?

er zit geen +/- toets op het (Medion) toetsenbord om de lettergrootte te wijzigen.
dat is het dus ook niet.

ook zijn de internetpagina's kleiner geworden.
met name in de breedte. zo'n 60% van de oorspronkelijke breedte.

Dat doet mij toch een beetje vermoeden dat je een (Medion toetsenbord) key -keycombinatie- hebt gebruikt.

Zoomniveau

Hoi,

Weet niet of de vraag ondertussen is opgelost, maar ik had juist ook zo'n probleem en ik kwam erachter dat ik het zoomniveau op een of andere manier gewijzgd had. (ik denk met Ctrl - of Ctrl +)

Kijk eens bij Internet Explorer rechts onderaan of daar 100% staat? Zoniet, zet het dan eens terug op 100% en kijk dan nog eens of je probleem is opgelost?

Groetjes,
Danny

Laatst bewerkt:
Dankje voor je bericht Danny, maar dat is het niet. Ik heb die optie al eerder uitgeprobeerd, maar daarmee is het probleem, dat zich nog steeds voordoet, niet op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan