Lettertype Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

rihowil

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2007
Berichten
7
Vrienden telkens ik een email verstuur heb ik als lettertype "Times New Roman"Ik wil deze permanent vervangen(indien mogelijk)door"Monotype Corsiva"Als ik alles volgens de puntjes instel,via extra-opties-opstellen,lukt het om Monotype Corsiva in te stellen maar wanneer ik de tekst wil schrijven is alles terug veranderd naar Times New Roman??Hoe kan ik die tekst lettertype definitief veranderen.en vastleggen??Bedankt alvast
 
Ik heb het zelf even geprobeerd:
Extra Opties Opstellen Dan bij email lettertype wijzigen en op ok drukken op het andre venster op toepassen en ok en daarna werkte het goed.
 
Opnieuw geprobeerd om met het ingestelde type"Monotype Corsivar" een bericht te versturen maar als het typen eraan komt heb ik terug Times New Roman.Iets defect?? of ontregeld??Groetjes
 
Misschien heb ik de oplossing nu voor je. Heb je misschien het nieuwe bericht open staan als je het lettertype gaat wijzigen. Bij mij lukt het dan ook niet. Dus OE openen dan het letterttype aanpassen zoals ik eerder aangaf en dan pas op Nieuw bericht clicken.
 
Opnieuw Uw hint zorgvuldig opgevolgd.Outlook geopend,extra-opties-opstellen --Email lettertype veranderd in Monotype Corsivar - Toepassen en OK.Dan naar Nieuw bericht,naam ingevuld,onderwerp maar als ik de eerste letter wil typen dan is alles weer ingsteld op Times New Roman.Toch bedankt voor de bereidwillige hulp.Om moedeloos van te worden.Groetjes
 
Ja inderdaad ik snap ik er dus ook niks meer van. Maar wie weet komt er nog een goede tip. Er zijn knappe koppen op dit forum maar helaas niet doorlopend online.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan