lettertype pictogrammen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
303
Hoe kan ik de letters onder de pictogrammen op mijn bureaublad veranderen.
Om één of andere reden staan mijn letters onder de pictogrammen op het bureaublad cursief.
Ik wil ze graag weer gewoon hebben.
Hoe kan ik dat veranderen?

onne
 
Eigenschappen voor beeldscherm (rechtsklikken op leeg bureaublad) - Vormgeving - Geavanceerd - Kies bij Item voor Pictogram en zie, daar kun je ook je lettertype kiezen en wijzigen in grootte, dikte en schuin/niet schuin.
 
letters onder pictogrammen veranderen

Ik kan de letters onder de pictogrammen niet veranderen, omdat wanneer ik bij Vormgevig - Geavanceerd - Items _ Pictogrammen ben dan is de instelling om het lettertype te veranderen grijs en is niet aanklikbaar. Wie weet de oplossing?
 
:S

Huh ??

Ik denk dat het onmogelijk is om dit af te schermen met rechten, dus dat is het probleem niet. Weet je zeker dat je resolutie niet te klein is (640x480, waardoor de instelling onmogelijk wordt) en dat je meerdere lettertypes hebt (als je maar 1 lettertype hebt kun je nix instellen).
Ik neem aan dat je windows xp gebruikt, je zou kunnen proberen dit bij iemand anders in te stellen en die register key te exporteren en weer bij jouw te importeren, moet je wel even een backup maken.

Groet,
CypresS!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan