Lettertype te klein Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Sinds ik Vista heb stoor ik mij vooral aan het lettertype. Nu kun je een hoop aanpassen DTI vergroten en wat al niet meer, ik blijf internet een rommeltje vinden. Je bent continu bezig met cntr. scroll en het wijzigen van de grote. Wat is nu de oorzaak?

Vista heeft een ander lettertype (nu Segoe)?
Vista laat servers kiezen voor eigen lettertype?

Wat is er aan te doen? Kan ik het oude lettertype terug krijgen van XP? Neem nu HELPMIJ. Kijk eens naar de balk gebruikerspaneel, FAQ Ledenlijst. Allemaal heel erg klein afgebeeld. Of wellicht kiezen voor andere webbrowser?

Vind dit echt drie x niks.......
 
Met Firefox heb ik betere lettertekens dan met IE.

Met ctrl+ worden ze groter en met ctrl- kleiner.
Met ctrl) standaard.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt met Vista? Ik bedoel met XP had ik er nooit last van, maar laatst zag ik dat Firefox een wat ander lettertype gebruikte, dus ja wie weet kan ik dat er beter opzetten.
 
Die scroll functies werken wel, maar blijf het jammer vinden dat vele kadertjes te klein worden afgebeeld rondom je scherm.
 
Met Firefox heb ik betere lettertekens dan met IE.

Met ctrl+ worden ze groter en met ctrl- kleiner.
Met ctrl) standaard.
Met FF kun je de letters ook veranderen via: Extra->opties->inhoud.

Wat ok kan: met Helpmij-gebruikerspaneel->wijzig opties->forumlayout
kiezen voor groot.
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad een optie bedankt, maar weet jij hoe het komt dat bijvoorbeeld het lettertype van MSN (je chatcontacten) zijn veranderd?. Deze staan nu heel erg strak rechtop. Heeft dat te maken met andere instellingen van Vista?
 
Ps ik zie trouwens niets veranderen bij extra, opties, inhoud. Kan hem bijvoorbeeld zetten op 30 of 60 maar zie geen verschil??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan