lettertype wijzigt binnen formulierveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

winelover

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Hallo,

Ik heb een Word-bestand met een aantal formuliervelden.
Eén van die velden kan één of meer woorden bevatten, bijv. Jan Jansen
Dit veld wordt verderop in het bestand meerdere malen opgeroepen d.m.v. Ref veldnaam. Dit gaat 10 keer goed en 1 keer verandert Word het lettertype van het 2e woord en eventuele volgende woorden in dat veld: Jan Jansen
:shocked:
Ik heb al geprobeerd de hele regel te selecteren en het lettertype voor de hele selectie weer in te stellen, maar dat lost het probleem ook niet op. Ook het hele stuk opnieuw inkloppen en het veld weer invoegen lost het probleem niet op.

Heeft iemand dit al eens gezien? Hoe is het opgelost?

Bij voorbaat dank,
Winelover

Als het geen al te persoonlijk bestand is zou je kunnen overwegen het in te zippen en hier als bijlage bij te voegen, dan kunnen we er eens naar kijken en mogelijk de oorzaak opsporen. Is het wel persoonlijk, verander dan de items en voeg het alsnog bij.

Wordt hier een opmaakprofiel op toegepast?

Als dit zo is moet je de opmaak in het opmaakprofiel aan passen.

Ik heb hetzelfe probleem gehad met afdruk samenvoegen.
Het opmaakprofiel van dit veld heb ik aangepast en daarna was het probleem opgelost.

Je kunt de knop opmaakprofiel toevoegen op de werkbalk voor een snelle controle:

klik op beeld, werkbalken, aanpassen.
Klik op opdracht, klik links op opmaak en sleep vanuit de rechter kolom opmaak naar je werkbalk.

Hoi,

Het zit inderdaad in het opmaakprofiel! Op de een of andere manier bleef ik daar telkens in hangen,ook al had ik de hele regel verwijderd. Ik heb nu een groter deel verwijderd zodat ik weer het standaard profiel had en nu werkt het wel!
Vreemd dat ik geen ander opmaakprofiel voor die regel kon kiezen!

Maar in ieder geval bedankt!

Winelover

Dag Winelover,

Je kunt aan elke selectie het opmaakprofiel van je keuze toekennen.

Gegroet,

Axel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan