Lettertype :|

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernestomisha

Banned
Lid geworden
15 okt 2001
Beste mensen an helpmij.nl,

ik zit nu met een groot probleem. Al mijn lettertype in mijn IE 6 browser is veranderd. Soms op websites, maar ook als ik iets intyp in de adres balk. ik heb nergens aan gezeten..

Hoe zit dit? en hoe krijg ik het weer normaal? want nu zien sommige website's er echt veracht uit.

ernestomisha

Probeer het eens in IE bij: Extra, opties, algemeen en dan onderaan bij lettertypen.
Greetz,

Geplaatst door The Jackal
Probeer het eens in IE bij: Extra, opties, algemeen en dan onderaan bij lettertypen.
Greetz,

Ja ik zie het, maar wat is standaard? dat iedere website zijn eige lettertype krijgt?

ernestomisha

Ik merkte net dat het ook bij frontpage was, als ik wou gaan uploaden kreeg ik opeens supergrote letters opm mijn beeldscherm!!! :(

maar ik mertke nu dat het er niet meer is...vreemd..

heb ik te maken met een virus? Mijn virusscanner zegt van niets

ernestomisha

Misschien eens scannen bij housecall? Wat ook kan is dat je de mousewheel hebt gebruikt i.c.m. de ctrl-toets, dat verandert de grootte van je letters. Probeer maar eens.
Greetz,

Geplaatst door The Jackal
Misschien eens scannen bij housecall? Wat ook kan is dat je de mousewheel hebt gebruikt i.c.m. de ctrl-toets, dat verandert de grootte van je letters. Probeer maar eens.
Greetz,

Ja weet ik, maar dat gebeurd niet in Frontpage ;)

ernestomisha

Resolutie nog goed?

Aantal pnt. het zelfde? Kijk eens in de broncode!

Geplaatst door XP_PC
Resolutie nog goed?

Aantal pnt. het zelfde? Kijk eens in de broncode!

lees is goed

Ik merkte net dat het ook bij frontpage was, als ik wou gaan uploaden kreeg ik opeens supergrote letters opm mijn beeldscherm!!!

maar ik mertke nu dat het er niet meer is...vreemd..

heb ik te maken met een virus? Mijn virusscanner zegt van niets

ernestomisha

Allang weg hoor...

de vraag was ook al opgelost de status

Geplaatst door ernestomisha

lees is goed

Allang weg hoor...

de vraag was ook al opgelost de status

Ik lees goed, heef antwoord op mijn vraag.

Resolutie nog goed?

Aantal pnt. het zelfde?

Leuk, was mischien opgelost. Maar kan makelijk terugkomen als je niet weet wat het was...

Geplaatst door XP_PC

Ik lees goed, heef antwoord op mijn vraag.

Leuk, was mischien opgelost. Maar kan makelijk terugkomen als je niet weet wat het was...

neen ik denk dat het spyware was.. :confused: :( :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan