Lettertype

Status
Niet open voor verdere reacties.

javanuden

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
47
hallo ik heb eigenlijk 2 vragen maar ik begin met vraag 1
ik ben met pinnacle aan het laden zegt het program kan niet verder gaan omdat hij ms sans serif - geinstalleerd dit lettertype via configuratiescherm lettertypen,
heb ik gekeken maar dat staat er niet tussen, hoe kan ik dat type er afhalen. vraag 2 ik heb om mijn comp 5.1 dolby zitten ben het icoontje kwijt daar kon ik ook de test doen voor en achter enz, maar ik heb gekeken in de taakbalk en den eigenschappen maar daar staat hij ook niet meer .ik heb een headstart computer.
alvast bedankt hier voor
jo van uden
 
hallo ik heb eigenlijk 2 vragen maar ik begin met vraag 1
Wat me niet duidelijk is......heb je dat lettertype nu gevonden via configscher/lettertypen? Het staat er n.l. bij.

Van wie is die 5.1 dolby? Zelf zou ik naar de programma map gaan (in mijn geval Audigy) en dat menuutje zo opzoeken. Maak voorlopig even een snelkoppeling naar het bureaublad. Kun je later bij de opties weer kiezen voor 'opstarten met Windows'.

Vertel mij eens.......ik leer graag wat bij......was is een headstart pc? :8-0:
 
hoi dat mis namelijk op mijn computer zegt pinnacle
als ik die opstart.
 
Lettertypes staan in de map Fonts.

C:\WINDOWS\Fonts

Pak de bijlage uit en zet je ms sans serif er weer bij.

Het testen van je geluids kaart kan je vermoedelijk ook doen in je configuratie menu.
Start->Configuratiescherm->Geluiden en audioapparaten en Geluidseffectenbeheer.
 

Bijlagen

  • sserife.zip
    15,3 KB · Weergaven: 20
hallo ik wilde even zeggen dat het gelukt is met ,
ms sans serif lettertype
bedankt hier voor .
jo van uden
 
Je weet dat op het font Microsoft Sans Serif ook een copyright zit?

Volgens mij mag je deze niet zomaar plaatsen, misschien verstandig om de bijlage te verwijderen (Wares enzow :))
 
Microsoft San Serif staat bij iedereen in Windows/Fonts.
Warez? :8-0:
 
Bij (bijna) iedereen staat ook compleet windows xp in c:\windows

Maar die mag je ook niet plaatsen :)

(http://www.microsoft.com/mscorp/permission/default.mspx#EUE)

en boven aan die pagina staat:
Microsoft's products, services, and Web content, including images, text, and software downloads (collectively, "Products and Services") are owned by Microsoft Corporation and/or by our vendors, who have given us permission to use the Products and Services.

This means that, unless Microsoft explicitly gives you permission within the End-User License Agreement (EULA) or License Terms that accompany the Products and Services and/or in the guidelines below, you may not copy, modify, distribute, display, license, or sell any Products and Services or components contained in them.

Nu heb ik 1 keer in mijn leven de hele eula doorgelezen maar ik durf niet te zeggen of de fonts daar expliciet in vermeld staan dat die vrij zijn voor distributie
 
Laatst bewerkt:
Hm, dan moet Microsoft ze maar beter beveiligen.
Het is al de tweede keer deze week dat er wat aan de hand is met die fonts.
Zeker het font dat zo belangrijk blijkt te zijn met de opstart moet verborgen worden.

Alles gelezen? :eek: Hahaha.
Zalig zijn de onwetenden :cool:
 
... Er is in ieder geval meer dan één site waar je dit bestand gewoon kan downloaden...

http://www.google.com/search?client=opera&rls=nl&q=sserife&sourceid=opera&num=100&ie=utf-8&oe=utf-8

Het gaat overigens om een al heel oude lettertype;
Copyright (C) Microsoft Corp. 1991-1998 krijg ik als ik bij de eigenschappen ga kijken.
Volgens mij zat ook al ik Windows 3.1 en vermoedelijk zelfs al in nog eerdere versies.

@Ellasar,

Ik zie dat je wat doe met Linux, komt sserif als lettertype in linux voor?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Withaar
... Er is in ieder geval meer dan één site waar je dit bestand gewoon kan downloaden...

http://www.google.com/search?client=opera&rls=nl&q=sserife&sourceid=opera&num=100&ie=utf-8&oe=utf-8

Ook hiervan kun je zeggen dat dat natuurlijk niet steekhoudend bewijs is.... Ik plaats geen link maar er zijn ook sites waar je de ISO van XP kan downloaden (mits je de juiste zoek opdracht geeft)

Geplaatst door Withaar
...@Ellasar,
Ik zie dat je wat doe met Linux, komt sserif als lettertype in linux voor?
Even gekeken op mijn laptop: Ik heb hem er niet tussen staan.

Wat een geneuzel trouwens over een lettertje :)
En ik ben niet eens Moderator.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan