lettertypen

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
waar kan ik instellen welke lettertypen en de kleurdiepte daarvan bij het surfen worden gebruikt? zoals hier op helpmij is hetgene ik typ erg flets en ook het lettertype bevalt me niet. ik heb het al geprobeerd bij eigenschappen voor beeldscherm maar daar hoort het denk ik niet bij. groetjes

senior

Voor IE: in de taakbalk Beeld > Codering en dan aanvinken welke je wel bevalt.
En dan maar hopen dat Windows je instellingen onthoud. Die hebben namelijk de neiging om voor elk venster weer op automatisch te beginnen.

Groetjes,

Pieter

lettertype

bedankt voor je reaktie. hoe stel ik bijv. in de optie: gedefinieerd door de gebruiker en wanneer zie ik het resultaat?

senior

Zodra je een andere codering selecteert behoort de pagina vernieuwd te worden met de gekozen codering.

Groetjes,

Pieter

Er gebeurt inderdaad niks bij het aanvinken van een optie, behalve bij verandering van taal. Ook snap ik nog steeds niet wat de optie inhoudt: gedefinieerd door gebruiker.

senior

Gedefinieerd door gebruiker is een misleidende omschrijving.
Deze optie heeft alleen nut als je een exotisch font hebt gedownload dat op een bepaalde site gebruikt en ook aangeroepen wordt in de html code.
Ik kan alleen maar engelstalige uitleg hierover vinden en ik meen me te herinneren dat dat niet je sterkste punt was. ;)

Groetjes,

Pieter

lettertype

Inderdaad is mijn engels niet mijn sterkste kant. Ik blijf toch met het irritante idee zitten dat ik de lettertype en de diepte van de kleur niet kan aanpassen aan mijn eigen wensen. groetjes

senior

wel een late reaktie van mij, maar toch hartstikke bedankt pieter, want dit zocht ik. hiermee is het probleem opgelost. groetjes

senior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan