lettertypes downloaden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
hallo ik heb een site maar ik wil er een plaatje voor maken met habbo letters erin maar als ik habbo letters download en ik zet ze bij lettertypes doet ie het niet en kan je met paint dan ook die lettertype gebruike


alvast bedankt:thumb:
 
Geen idee waar je dat lettertype vandaan haalt of welk besturingssysteem je gebruikt, maar de normale gang van zaken is dat je een lettertype installeert door er rechts op te klikken en te kiezen voor Installeren.
Normaal gesproken kan je het lettertype dan wel gebruiken.

Succes,

Tijs.
 
Ga naar www.dafont.com en typ daar bij zoeken habbo in , vervolgens download je de map en pak je de bestanden uit, dan plak je een van de 2 (of 3) bestanden bij configuratiescherm en dan lettertypes:)
 
Ga naar www.dafont.com en typ daar bij zoeken habbo in , vervolgens download je de map en pak je de bestanden uit, dan plak je een van de 2 (of 3) bestanden bij configuratiescherm en dan lettertypes:)

Mijn instructie klopt niet. Installeren klopt wel, maar niet de manier waarop ik het beschreven had.

De methode van Jordy werkt, mijn uitleg hieronder is wat uitgebreider:
Ga naar Lettertypes in Configuratiescherm.
Kies Bestand -> Nieuw lettertype installeren
Blader naar de plek (schijfletter en map) waar je het lettertype hebt uitgepakt.
Zodra gevonden, klik erop om het te selecteren, en klik Ok.

Zie de 2 bijlagen voor wat verduidelijking van mijn instructie hierboven.

Sorry voor de foute instructie eerder en mijn dank aan Jordy voor zijn instructie.

Tijs.
 

Bijlagen

  • lettertype_installeren.JPG
    lettertype_installeren.JPG
    63,5 KB · Weergaven: 64
  • lettertype_installeren2.JPG
    lettertype_installeren2.JPG
    28,3 KB · Weergaven: 66
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan