Lettertypes verdwenen

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Ik weet niet of ik bij de goede afdeling zit, zoniet dan mag deze topic verplaatst worden.

Ik ben in windows 8 ineens een aantal lettertypes kwijt. Het gaat dan vooral om de zgn sierletters zoals Algerian en Script Mt Bold. Hoe krijg ik deze weer terug?

U kunt Lettertypen als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen en klik vervolgens op Lettertypen.

Klik op Bestand en klik vervolgens op Nieuw lettertype installeren.

Druk op ALT als u het menu Bestand niet ziet.

Klik in het dialoogvenster Lettertypen toevoegen onder Stations op het station waar zich het lettertype bevindt dat u wilt installeren.

Dubbelklik onder Mappen op de map met de lettertypen die u wilt toevoegen.

Klik onder Lijst met lettertypen op het lettertype dat u wilt toevoegen, en klik vervolgens op Installeren.

@mb1234; TS is zijn lettertypes kwijt. We willen graag weten hoe ze terug komen. In Uw oplossing zijn de lettertypes kennelijk beschikbaar in een file. Maar hoe komen we nu aan deze file?

Ron

type op google bijvoorbeeld in algerian lettertype downloaden, staan genoeg sites op.

Dat kan ik idd doen, maar dan moet ik lettertype voor lettertype gaan installeren. Ik ben op zoek naar de complete categorie sierletters. Ik weet ook nit hoe de categorie heet, waarin de door mij genoemde lettertypes staan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algerian én Script MT Bold zitten allebei ook niet standaard in Windows 7 (zie deze link)
Sterker nog: Ook niet in XP, Vista, Office etc.

Je zult ze dus via een niet-MS product op je vorige pc/windowsversie gekregen hebben.

Tijs.

Oké, bedankt. Dan weet ik waar ik de lettertypes kan terughalen

Laatst bewerkt door een moderator:
@vpw,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Indien je direct reageert is het niet nodig om te quoten.

@mb1234,

Je geeft aan te zoeken op google op een zoekterm. Je had een aantal voorbeelden van sites erbij kunnen plaatsen en daarbij dan de zoekterm erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan