leuk programma ontdekt : vmware!

Status
Niet open voor verdere reacties.

superwurm

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Berichten
211
VMware

Ik heb VMware ook, maar tot nu toe heb ik er alleen linux distro's op kunnen instaleren, want bij windows 95/98/me gaat 'ie vreemd doen.

voorbeeldje: Instaleer ik Windows ME, en volgens dat programma is daarvoor 4 gigabyte beschikbaar. Maar wanneer ik de instalatie wil gaan starten staat er dat er op schijf C: slechts 15728640 bytes beschikbaar zijn?!
Met Fdisk staat er dat de (virtueele)C: schijf groter is dan 512 MB. Rara, hoe zit dit?

Hoe instaleer je nu windows in VM?
 
ben er al achter gekomen. Je moet eerst die virtuele schijf formateren

dat ze dat er niet bij vertellen zeg
 
VMWare / VirtualPC

Geplaatst door superwurm
ben er al achter gekomen. Je moet eerst die virtuele schijf formateren

dat ze dat er niet bij vertellen zeg

Je moet ook de handleiding lezen. Dat doe je toch ook als je een nieuwe magnetron aangeschaft hebt?
VMware biedt je een virtuele machine en dan ook een hele kale: bij een "nieuwe machine" is je harde schijf nog helemaal leeg... fdisk-en, formatteren en OS erop zetten (je kunt ook booten van CDROM)
 
Ik lees nooit handleidingen, ben analfabeet :eek:

Trouwens, als je voor een magnetron een handleiding moet gebruiken ben je volgens mijn echt een beetje zielig. Net als die mensen die een cursus windows volgen of aan internetcursus doen. Daar hoef je toch geen cursus voor te doen? Net zo lachwekkend als een cursus hond uitlaten of een cursus teennagels knippen enzo.
 
Geplaatst door superwurm
Ik lees nooit handleidingen, ben analfabeet :eek:

Trouwens, als je voor een magnetron een handleiding moet gebruiken ben je volgens mijn echt een beetje zielig. Net als die mensen die een cursus windows volgen of aan internetcursus doen. Daar hoef je toch geen cursus voor te doen? Net zo lachwekkend als een cursus hond uitlaten of een cursus teennagels knippen enzo.

Een cursus "hond uitlaten" is naar mijn mening een must:thumb:

overigens ben ik zielig:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan