leuk spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocatie

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
weet iemand nog een leuk GRATIS spelletje wat ik kan downloaden???
heb al me eigen spellen al tig keer uitgespeeld en ze beginnen een beetje saai te worden.
alvast bedankt:thumb:

keb overlaatst rappelz een tijdje gespeeld. Das een free mmorpg. Das wel een plezant spel, maar met mmo's moet je (ik in iedergeval) altijd oppassen met verslaving:D

wolfenstein et vindik idd ook wel geweldig spel:thumb: , da ander kennik ni, strak is opzoeken ^_^

Gta 1+2 zijn allemaal freeware dezertijd. gewoon even googelen, of op rockstar kijken.

Het heet Apool (Another Pool) en is een 2D pool spelletje. Je ziet zoiets bijna nergens. het is sinds kort weer te downloaden vanaf http://planetjahn.de/apool/apool.php Wel zul je daarvoor dus een DOS opstartbare diskette moeten hebben en een drieknops DOS muis plus drieknops DOS muisdriver. Maar dan heb je ook wat. Diskette erin en spelen. Er is ook een zogenaamde windows versie uitgebracht maar dit is drie keer niets. Je moet echt de DOS versie hebben en eigenlijk niet tegen de computer spelen maar tegen een tegenstander.

werkt perfect op m'n 486 lappy! (ik heb onlangs een muis naar COM1 adapter gevonden ^^)

kijk eens op de site van m'n vriend, www.freehare.com [spam]ik sta bij affiliates:D [/spam]

Beneath a Steel Sky is de beste freeware point-and-click die te krijgen is!

Laatst bewerkt:
Ik kan jullie 'Ford Simulator 5' aanbevelen als leuk gratis spelletje.
Te downloaden op www.abondonia.com
De recensies (of reviews, hoe noem je dat:confused: ) zijn niet al te best maar daar moet je je maar niet te veel van aantrekken.
Let wel: 'Spelletje' is de juiste benaming. 'Game' is te veel gezegd.

Toch nog even terugkomend op Apool, het biljartspelletje, Gerrit en Rolf Jahn hebben nu ook een drie dimensionaal poolspel uitgebracht. Dat had ik niet meteen uitgeprobeerd omdat zoiets meestal niet speelbaar is, je weet waarschijnlijk wat ik bedoel. Deze kan automatisch wisselen tussen wanneer je richt (2D) en als de ballen gespeeld worden (3D). Het ziet er prachtig uit. Daarom hier de link ernaartoe: http://planetjahn.de/apool/index.php en de systeemvereisten: Minimaal: 1 Ghz machine en GForce 2mx Aanbevolen: 2 Ghz en GForce 4 of gelijkwaardig. Het is een compleet programma en opnieuw gratis. Echt heel bijzonder.

Nu moet ik ook iets nieuws zeggen. Speel eens Minigolf. Er is een leuk programma op http://www.no2games.com/miniverse.shtml en het heet Miniverse MiniGolf Je krijgt in de shareware 3 holes. Het spel heb ik later bij een warenhuis, in de aanbieding, gekocht in een pakket voor 5 euro. Dan heeft het 36 holes. Het is minder duur als het geweest is en kost volgens de site nu 15 dollar. Ook dit is een echt gezelschapspelletje. Grafisch zeer mooi.

probeer Silkroad is, best mooie mmorpg, alleen zijn bijna altijd alle surfers vol dus is het lastig om erop te komen:o

ik snap dat niet iedereen geld heeft om de nieuwste games te kopen zodra ze uit komen, maar loop gewoon eens bij landelijke grote speelgoed zaken (noem geen namen) binnen, of een groot warenhuis. top games van 2 a 3 jaar terug liggen daar nu voor 5 euro of goedkoper, en ik kan me niet voorstellen dat een gamer dat niet over heeft voor een game.
ben zelf niet dol op gratis games, meestal komt er een ****load aan troep je pc binnen waar ne niet om vraagt, (sommige kunnen erna heel moeilijk verwijdert worden, en gratis games zijn niet voor niks gratis, right?!

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan