Leuke free mmorpg's

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr killar

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Hey iedereen,:)

Ik heb al lang geen mmorpg's niet meer gespeeld en vroeger speelde ik runescape constant maar daar ben ik 1 jaar mee gestopt. en heb eens zin om iets nieuws te proberen naast men call of duty 4:p

Ik zoek een mmorpg waar je naast grinde en queste ook nog andere leuke dinge kunt doen bv leuke pvp enz... en 1 zonder cash shopt liefst (er mag er wel 1 zijn maar dan alleen met leuke dinge uiterlijk verandere fzo)
graphics maakt met niet zoveel uit ik kijk alleen maar naar de gameplay maar wel liefs in 3D

kom aub niet af met WoW private servers, GuildWars of knight online (teveel irri turke :p)

Je kan proberen .. MapleStory. Geen echte PvP maar wel met quests, gigantische cash shop, etc. :p

Er is een Europese versie van ( oftewel ook Nederlands )

Niet dat je dadelijk Global (Noord-Amerika) download etc. dit werkt niet.

Laatst bewerkt:
SilkRoad heb ik al es geprobeert maar alles lijkt zo ingewikkeld en je kan bijna nooit op de servers:mad:

Maplestory is wel fun met 2 enzo maar ik zou graag ff lekker wille pvp'je in een gebied fzo:confused:

Als je even verder zoekt op MapleStory kun je daar ook een private server joinen, geen probleem. Daar is ook een PvP in gemaakt, bij sommige van hen dan.

Wat je kan doen is bijvoorbeeld FinalStory.

Maar private servers is niet hetzelfde als orrignele servers altijd wel lagg of iets mis mee:confused:
Dus misschien andere opties?

Maar private servers is niet hetzelfde als orrignele servers altijd wel lagg of iets mis mee:confused:
Dus misschien andere opties?

Dus? Nou en? Geeft de ts aan dat het originele spellen moeten zijn?

En ja er zijn dingen mis mee, maar daar kan ik in ieder geval wel mee leven. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan