leuke game voor deze specs?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SOLIS

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
hallo iedereen, is er misschien iemand die een leuke game weet die ik met deze specs kan spelen want mijn internet is zo traag dat ik steeds een week moet downloaden om er dan achter te komen dat mijn PC t niet trekt!:evil:

mvg SOLIS:)

System Specification---23-9-2008 14:05:23

--------------------------------------------------------------------------------

Windows Windows XP5.1 (Build 2600) Service Pack 3
Internet Explorer 7.0.5730.13
Memory (RAM) 1024 MB
CPU Info Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz
CPU Speed 2596,8 MHz
Sound card EWX 24/96 Wave Analog
Display Adapters NVIDIA GeForce4 MX 440 | NVIDIA GeForce4 MX 440 | NetMeeting driver | RDPDD Chained DD
CD / DVD Drives E: JLMS XJ-HD166S | F: HL-DT-STDVDRAM GSA-4163B Mouse 3 Button Wheel Mouse Present
Hard Disks C: 146,5GB | D: 151,6GB | G: 74,5GB
Hard Disks - Free C: 78,0GB | D: 38,7GB | G: 21,3GB
USB Controllers 4 host controllers.
Motherboard ASUSTeK Computer INC. P4PE

Wat voor soort spellen zou je willen spelen dan?

En houdt er rekening mee dat het behoorlijk oude spellen zullen zijn die op jou pc draaien. Mede door de verouderde videokaart.

Call duty 1 & uo
Football manager
GTA San andreas
Alle fifa spellen
World of warcraft

Inderdaad ja, dat gaat dus niet werken

@gangkill, heb je wel naar de specs van de pc gekeken voor je met dit advies kwam?

@Solis, geef nu even aan wat voor soort spellen je zou willen spelen en maak gebruik van de link in het bericht van snor. Daar kan je een spel wat je leuk lijkt opzoeken en kijken of je deze kan spelen.

Even een paar random spellen dat wel draait op jou pc, Need for Speed Underground en deel 2.

volgens mij heeft die pc ongeveer dezelfde specs op sommige vlakken nog beter dan mijn oude dell pc en daarmee speelde ik al deze games

welke spellen ik wil

ik speel graag prince of persia the warrior within (die draait nu nog net, maar af en toe knalt de hele zooi eruit) en dingen als rainbow 6, gta san andreas heb ik al 4 x uitgespeeld (goeie tip dus!) racen doet me niet zo veel, free roaming is wel heel vet, die mx 440 is idd niet echt super, maar heb vanwege chronische rugklachten alleen maar een uitkering als inkomen dus een nieuwe moet nog ff w88. thx voor alle tips, maar die testsite veroorzaakte op wonderbaarlijke wijze ook een reset. heb m'n systeem helemaal strak en 't is normaal gesproken echt alleen die geforce waar ik problemen mee heb. Trouwens, heb voor een duocore wel redelijk trage pc misschien, maarja, heb ook geen referentie want dit is m'n 1e doucore.

ik denk dat ik gewoon een nieuwe videokaart moet kopen en de XP opnieuw installeren en de chipsets en dan een voor een de rest om te zien waar t stroef loopt. nogmaals bedankt voor de (snelle) reacties! greetz SOLIS

deze cpu?

en welke mb met welke cpu en grafische kaart zou ultiem zijn? heb n gift gehad hehe! dat word uitzoeken! tips?

ehh...

JESUS TITTYF*CHING CHRYST! thxalot maar zoek eigenlijk alleen MB, CPU en VIDEOKAART :) jij weet wel wat je wil of niet? haha!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan