Leuke MMORPG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raffeltje

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hoi,

ik hoor sommige al denken: deze vraag is hier al vaker gesteld.
klopt maar ik heb weer iets andere specificaties waardoor het toch origineel wordt, en waardoor er toch andere antwoorden nodig zijn voor mij.

want in een ander topic had ik een vraag over spellen die met het beveiligingssysteem Nprotect draaien. deze werken niet bij mij helaas. en misschien wordt de oplossing nog gevonden maar dat zie ik niet zo 1,2,3.. gebeuren.

ook speel ik daarnaast nog CoD2 dus ik wil geen MMORPG waar je voor moet betalen.
(zeker niet maandelijks en ook als het even kan niet bij aankoop maar gewoon volledig gratis)

dus een gratis mmorpg, die niet met met het beveiligingssysteem Nprotect draait.

alvast bedankt

edit: al geprobeerd: maplestory, silkroad online, grand chase, flyff, gunz (werkte allemaal niet door Nprotect) en runescape en knight online (maar daar vind ik niet zoveel meer aan zeker rs niet meer)

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp wil je een MMoprg die draait op Nprotect, zodat je deze niet kunt spelen?

Je zegt namelijk eerst dat Nprotect niet werkt bij jou en vervolgens vraag je om spellen die daarmee draaien. Daar heb je dan toch niets aan....

Ik speel zelf Guild Wars, erg leuk en goedkoop inmiddels. Geen maandelijkse kosten en de hoofdstukken liggen bij veel winkels voor zo'n € 15 in de schappen.

Dus als ik het goed begrijp wil je een MMoprg die draait op Nprotect, zodat je deze niet kunt spelen?

Je zegt namelijk eerst dat Nprotect niet werkt bij jou en vervolgens vraag je om spellen die daarmee draaien. Daar heb je dan toch niets aan....

Ik speel zelf Guild Wars, erg leuk en goedkoop inmiddels. Geen maandelijkse kosten en de hoofdstukken liggen bij veel winkels voor zo'n € 15 in de schappen.

sorry klopt was een foutje maar het gaat dus om spellen die er niet mee draaien inderdaad. sorry voor de fout. als je GW zelf en ook nog de hoofdstukken erbij moet kopen kom je nog op een aardig bedrag uit volgens mij en GW 2 komt ook bijna uit (tenminste toevallig op wikipedia gelezen toen ik naar mmorpg's op zoek was)

Guild wars 2 komt waarschijnlijk pas begin 2010.

En er is nu een pakket te koop van het spel waar in 1 keer alle delen zitten. Ben zelf erg enthousiast over dit spel, maar als het je niets lijkt, moet je het natuurlijk niet doen. :thumb:

Guild wars 2 komt waarschijnlijk pas begin 2010.

En er is nu een pakket te koop van het spel waar in 1 keer alle delen zitten. Ben zelf erg enthousiast over dit spel, maar als het je niets lijkt, moet je het natuurlijk niet doen. :thumb:

kan altijd nog eerst even kijken welke suggesties er nog meer komen ;)

ik kreeg de vraag gemailed dat ik het topic actiever moest maken indien het niet was opgelost,
dus wil ik nog een keer vragen of er echt geen gratis mmorpg's zijn die niet met het beveiligingssysteem Nprotect draaien

Ik weet niet of hij met nprotect/gameguard werkt maar archlord vink wel grappig

ik zal eens kijken of hij met nprotect gamegaurd werkt

in ieder geval alvast bedankt

flyff is ook heel leuk.
het is 3d en een leuk avontuur! je kunt zelf een account aanmaken een minpun is dat de beginkeuze van de characters niet zo breed is. (je kunt die later aanpassen)
je kun de benodigdheden gewoon gratis downloaden op www.flyff.com , het is niet moeilijk te vinden.
er zijn wel eventueel upgrades zoals speciale wapens waar je voor moet betalen maar er zijn er ook genoeg gratis;)

edit: al geprobeerd: maplestory, silkroad online, grand chase, flyff, gunz (werkte allemaal niet door Nprotect) en runescape en knight online (maar daar vind ik niet zoveel meer aan zeker rs niet meer)

flyff is ook heel leuk.
het is 3d en een leuk avontuur! je kunt zelf een account aanmaken een minpun is dat de beginkeuze van de characters niet zo breed is. (je kunt die later aanpassen)
je kun de benodigdheden gewoon gratis downloaden op www.flyff.com , het is niet moeilijk te vinden.
er zijn wel eventueel upgrades zoals speciale wapens waar je voor moet betalen maar er zijn er ook genoeg gratis;)

flyff is inderdaad best leuk heb het heel ff gespeeld
alleen toen ging Nprotect (waar ie op draait) moeilijk doen en toen was het afgelopen :(

ok... ^^

flyff is inderdaad best leuk heb het heel ff gespeeld
alleen toen ging Nprotect (waar ie op draait) moeilijk doen en toen was het afgelopen :(

had niet gedacht dat het op Nprotect draait ik dacht van niet?
ik heb niet eens Nprotect...denk ik ik heb er nooit van ghord.
toen ik Flyff ging spelen werd er niet naar Nprotect gevraagd en op de site stond ook niets daarover...vandaar dat ik het dacht... :P

je hebt soldier front, warrock allebei gratis hoef je nix voor te betalen.. aleen downloaden installeren en het is klaar :D

had niet gedacht dat het op Nprotect draait ik dacht van niet?
ik heb niet eens Nprotect...denk ik ik heb er nooit van ghord.
toen ik Flyff ging spelen werd er niet naar Nprotect gevraagd en op de site stond ook niets daarover...vandaar dat ik het dacht... :P

komt de naam gamegaurd je wel bekender voor
dat is van Nprotect en flyff draait daar wel degelijk
(of het moet in de tussentijd veranderd zijn)
toen ik het speelde wel nog tenminste

en verder warrock heb ik al us geprobeerd, maar vond ik niet zo'n succes
soldier front is van dezelfde makers als ijji gunz (jou denk ik ook wel bekend)
en die draait ook op gamegaurd :(

komt de naam gamegaurd je wel bekender voor
dat is van Nprotect en flyff draait daar wel degelijk
(of het moet in de tussentijd veranderd zijn)
toen ik het speelde wel nog tenminste

en verder warrock heb ik al us geprobeerd, maar vond ik niet zo'n succes
soldier front is van dezelfde makers als ijji gunz (jou denk ik ook wel bekend)
en die draait ook op gamegaurd :(

Ja het zou kunnen hoor...
ik dacht het alleen omdat mij naar niets is verwezen- gevraagd: zit Nprotect automatisch op je computer?
maarja je zou eventueel ook nog Fable kunnen proberen, het is ook zoiets als guildwars en 3D.(ook een hel leuk spel)
Je moet er wel voor betalen maar het ligt voor een tientje in bijna alle spellenwinkels en verder is alles gratis. Veel suc6 et je spellen;)

Misschien Florensia? Het lijkt qua graphics een beejte op een 3D versie van maplestory, maar heeft schijnbaar best veel overeenkomsten met WoW, het is ook gratis..
Ik ben nu Lvl 15, het begin is even saai, maar na LVL 10 begint het leuk te worden (maar smaken verschillen natuurlijk)
Het oogt een beetje Kiddy, maar ik vond het wel eens een aangename afwisseling met spellen zoals Gears of War & The Darkness enzo :)

http://www.florensia-online.com/

uhms, is het niet altijd dat de eerste 10 a 15 lvls saai zijn? meestal beginnen de leuke quests/ andere dingen meestal niet pas bij lvl 20/30, mss iets waar ze wat aan kunen doen in de mmo wereld?

speel zelf heel veel Perfect world international, heeft wat item mall, problemen, maar als je dat niet gebruikt is er weinig op aan te merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan