Leuke netwerk-games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maiwand

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2004
hey mensen kennen jullie nog een goede spel voor tegen elkaar op het netwerk?

red alert 2
counter-strike
Ut2003
quake
Soldier of fortune 2

Wat ik wel een geinig spel vind is 'No one lives forever':D, dat is al een best oud spel met lage systeemeisen. Maar het is erg leuk om elkaar af te knallen in dat spel. :cool:

Geplaatst door toetje33
red alert 2
counter-strike
Ut2003
quake
Soldier of fortune 2
RA2 vind ik wat oud, ik zou dan voor Generals of Generals: Zero Hour gaan :) :thumb:

Geplaatst door aaajeetee

RA2 vind ik wat oud, ik zou dan voor Generals of Generals: Zero Hour gaan :) :thumb:

de gameplay in red alert 2 ruled nog steeds hoor.

Ik was trouwens : Starcraft vergeten.

ik sluit mij aan bij Toetje:

kijk op een willekeurig moment (bijvoorbeeld NU) hoeveel gamers er online zijn op de servers van RA2 en kijk hoeveel mensen er online zijn bij Generals.........

Geplaatst door gast0225
ik sluit mij aan bij Toetje:

kijk op een willekeurig moment (bijvoorbeeld NU) hoeveel gamers er online zijn op de servers van RA2 en kijk hoeveel mensen er online zijn bij Generals.........
Tja, er wordt ook via netwerk gevraagd en ook niet via internet :D
Maar enfin, ik vind Generals dus wél beter dan RA2, het is maar net wat de topicstarter daarvan vindt :)

Ik ben het helemaal met je eens:

ik had de vraag niet goed gelezen, maar desondanks zegt het mogelijk wel wat over de populariteit van beide Westwood / EA games dat een relatieve "oldie" als RA2 nog steeds de meeste mensen online heeft.......

Daarnaast ben ik het wederom met je eens dat Generals een veel "gelikter" layout heeft dan RA2, maar wat wellicht voor mij geldt, geldt mogelijk ook voor vele anderen:

we zijn "opgegroeid" met Dune, Red Alert, RA2etc. etc. en we zijn zo gewend geraakt aan die 2D spelengine dat het maar moeilijk wennen is aan die 3D engine............... :D

Geplaatst door gast0225
Ik ben het helemaal met je eens:

ik had de vraag niet goed gelezen, maar desondanks zegt het mogelijk wel wat over de populariteit van beide Westwood / EA games dat een relatieve "oldie" als RA2 nog steeds de meeste mensen online heeft.......

Daarnaast ben ik het wederom met je eens dat Generals een veel "gelikter" layout heeft dan RA2, maar wat wellicht voor mij geldt, geldt mogelijk ook voor vele anderen:

we zijn "opgegroeid" met Dune, Red Alert, RA2etc. etc. en we zijn zo gewend geraakt aan die 2D spelengine dat het maar moeilijk wennen is aan die 3D engine............... :D
Klopt helemaal :D

Vraag aan topicstarter: Wat voor games zoek je precies? Actie? Avontuur (als dat kan :p) of Racing? Want NFS Underground kan ook via netwerk ... maar daar moet je van houden ...

Call of duty vind ik wel een toppertje, net zoals good old day of defeat!

Ja is ook een hele goede LAN game.

CoD.
Raven Shield is ook wel leuk.

Starcraft staat misschien wel op nummer 1

@ajt> de reden dat ik Red alert 2 leuker vind is omdat hij heel snel draait dus je hoeft helemaal niet te lang wachten voordat een gebouw klaar is enzo, dus daarom vind ik die beter, Generals ziet er uiteraad veel beter uit.

Warcraft Reign of Chaos absoluut een aanrader met meer dan een half miljoen spelers online:thumb:

Waarom zie ik hier geen Enemy Territory bij staan ??
Niet te evenaren qua close combat actie.
Nog steeds mijn favoriete multi-player game.
Bovendien gratis te downloaden via het internet.

online gamen

MULTIPLAYER Games:

call of Dutty - Vietcong Fa - Halo -

Via steam speel ik> halflife
en de rest van valve zoals halflife 2
, day of defeat , conter strike source . de ship , front line force en en rest die via steam werken.

Ik Heb ook master rally - Doom 3 - xpand rally
- ironstorm - Quake 3 -
- en nog een paar demos.

(alle games zijn betaald)
klik op de link.
vul je naam in en speel online. conter stike. R =reload.

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1147;)

Laatst bewerkt:
ET (enemy territory) is een hele goeie jah,

k zit in een clan daar :D

maar voor lan-games: Countr-strike is leuk, maar als je met maar 2 pcs lant, is dat niet leuk, dan kan je een bot toevoegen door op "~" te drukken, en daar typ je in: 'bot_add' of 'bot_add_ct' (dan joint de bot CT) of 'bot_add_t' (dan joint de bot Terror)

jah, alle steam spellen zijn goed :)

Lord of the rings Conquest is leuk :)
en voor de iets sterkere pc's is Generals Zero:Hour ook ee toppertje

verder leuk spel waarbij je met auto's elkaar kapot moet beuken,
(durby) of een Durby race, een race waarbei je elkaar kapot KAN beuken :)

FLAT OUT 2 :thumb:
LORD OF THE RINGS: CONQUEST :thumb:
COMPANY OF HEROES

ik weet het, beetje laat, maar toch leuk zo'n topic weer bij te werken :)
ik trof deze via google, Netwerk Games :D (1e link natuurlijk :))

Laatst bewerkt:
Ja leuk om topics uit 2004 omhoog te halen.

Deze gaat dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan