Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RA2 vind ik wat oud, ik zou dan voor Generals of Generals: Zero Hour gaanGeplaatst door toetje33
red alert 2
counter-strike
Ut2003
quake
Soldier of fortune 2
Geplaatst door aaajeetee
RA2 vind ik wat oud, ik zou dan voor Generals of Generals: Zero Hour gaan:thumb:
Tja, er wordt ook via netwerk gevraagd en ook niet via internetGeplaatst door gast0225
ik sluit mij aan bij Toetje:
kijk op een willekeurig moment (bijvoorbeeld NU) hoeveel gamers er online zijn op de servers van RA2 en kijk hoeveel mensen er online zijn bij Generals.........
Klopt helemaalGeplaatst door gast0225
Ik ben het helemaal met je eens:
ik had de vraag niet goed gelezen, maar desondanks zegt het mogelijk wel wat over de populariteit van beide Westwood / EA games dat een relatieve "oldie" als RA2 nog steeds de meeste mensen online heeft.......
Daarnaast ben ik het wederom met je eens dat Generals een veel "gelikter" layout heeft dan RA2, maar wat wellicht voor mij geldt, geldt mogelijk ook voor vele anderen:
we zijn "opgegroeid" met Dune, Red Alert, RA2etc. etc. en we zijn zo gewend geraakt aan die 2D spelengine dat het maar moeilijk wennen is aan die 3D engine...............![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.