leuke offline game

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol dit is een forum voor mensen met een probleem niet welk spel je leuk vind

@groentje1 Topics op dit forum hoeven lang niet altijd over problemen te gaan. Kijk eens in de Members Chat

@TS Welke spellen heb je al gespeeld en zijn je het meest bevallen? Zelf speel ik graag FPS en simulatie (race vooral).

dit staat gewoon in het overige van het subforum spellen:P
heb zelf vanalles gespeeld, stel race spellen van need or speed, stel shooters, redelijk veel rpg spellen en rts spellen van oa de total war serie. etc etc:P
sta voor veel dingen open:P zolang het niet de sims is ofzo:P

deus ex is wel een mooi spel met een mooie single player. Twijfel alleen of je laptop dit aan kan.

Starcraft single player is ook wel leuk om te spelen. En flatout 2 is mooi om je woede of te reageren door gewoon alles kapot te beuken.

ja trackmania heb ik gespeeld ja:P
maar nu gaat het me om een offline spel.
net begonnen met studeren in eindhoven en moet elke dag met de trein:P moet daar toch wat doen he dus waarom niet ff relaxe en een spel spelen?^^

fable 3 is ook nog wel leuk, maar misschien niet echt geschikt om in een trein te spelen.

left 4 dead
left 4 dead 2

Laatst bewerkt:
Oh sorry inderdaad je zocht offline.
Trackmania kun je ook offline spelen maar het is meer voor online.
Tegenwoordig zijn er veel treinen met internet (als je met intercity reist zijn het die hele hoge).
Eindhoven, mooie stad ;D
En verder, je batterij kan wel snel leeggaan van grafische games. (ligt eraan hoe lang je reist).
Ik ben echt slecht in shooters, dus ik ken ook geen offlinve shooters.
GTA al geprobeert? Geen een versie die saai is ;D

lol wtf kan dit ding niet eens deus ex draaien:P
is fable goed? kan het anders altijd proberen:P
en maak je maar niet druk over mn batterij:P 9 cells die gaat echt minimaal 3 uur mee:P als ik alles laag zeg kan hij max 9 uur ofzo mee:P
ik heb wel af en toe een trein met internet maar het is vaker niet dan wel dus ik ga voor een offline game:P hmm misschien gta maar effe proberen:P

Laatst bewerkt:
ik weet niet of het deus ex kan draaien. Processor wel maar grafische kaart misschien niet.

fable is wel leuk maar het is wel echt een verhaal als het ware, je moet het wel echt volgen wil je het leuk vinden.

Laatst bewerkt:
nee dit ding kan achterlijk genoeg deus ex niet draaien:/
ding heeft een waarde vna 1500 euro maar een fatsoenlijke videokaart vergeten ze:P

wat zijn de recommended requirements eigenlijk voor deus ex. Want canyourunit gaf aan dat mijn over de 1000 euro game pc hem niet op recommended zou kunnen draaien..... maar op de een of andere manier kreeg ik alleen een advertentie en geen resultaten.

oke jongens schrijf canyourunit maar af, die had ik geprobeerd maar zou het minimum niet eens halen....

dit zijn de system requirements:
Deus Ex: Human Revolution Minimum PC Specs:

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7 with DirectX 9.0c
PROCESSOR: 2 GHz dual core
RAM: 1 GB RAM (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista and Windows 7)
GRAPHICS: NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB

Deus Ex: Human Revolution Recommended PC Specs:

PROCESSOR: AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better
RAM: 2 GB
GRAPHICS: AMD Radeon HD 5850
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB

dit haal ik makkelijk op recommended

lolz. Ik heb een core i7 950 en een 6950 2gb en 12gb ddr3 1600mhz cl8.

canyourunit is gewoon stom dus

als je op mn link hebt geklikt heb je gezien wat ik heb:P is zeker niet mis wat hierin zit (maarja alles kan beter:P).
vond het al vreemd dat het niet ging.
trouwns waarom 12 gb ram?! is dat niet overdreven?:P had dan wat minder gepakt en een nog betere videokaart:P

Laatst bewerkt:
omdat ram op het moment bijna niks waard is. Van dat geld had ik geen betere videokaart kunnen halen. Daarbij als je toch een nieuw systeem in elkaar zet kun je alles beter een beetje overkill doen toch? Ben je in ieder geval een beetje toekomst proof.

is inderdaad een mooi laptopje, maar ik ben sowieso geen laptop fan. Maar als je zolang met de trein moet is een laptop wel handig

waarschijnlijk dacht hij gewoon dat helpmij alleen voor mensen met problemen was. Maar dan alsnog, deze persoon heeft toch ook een probleem? Zijn probleem is dat hij geen leuk spel heeft om te spelen.

ja de enige reden dat ik een laptop had gekocht was omdat ik hem nodig heb voor mn studie:P ik kan nou niet bepaald een desktop mee gaan zeulen:P
maarja daar heb je ook weer gelijk in de prijzen van ram zijn niet zo hoog:P en ik redeneerde inderdaad ik heb een probleem: verveling:P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan