Leuke PC Games gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wowpatrick

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2013
Berichten
15
Hallo leden van Helpmij,

Ik speel nu al jaren World Of Warcraft maar ben er nu een beetje klaar mee..
Mijn vraag is of jullie leuke aanraders hebben..

Games die ik ook leuk vind/vond:

Sims 1, 3
Alle Stronghold games
Runescape
Diablo
Starcraft 2
Warcraft 3
Ik heb Dota 2 al geprobeerd, viel me tegen..
COD Black Ops 1
Soldier front
Pokemon

Dank jullie wel ;)

Patrick
 
Je kunt Leage of Legends doen? En je kunt ook altijd BF3 proberen.
 
Dankjewel voor je reactie Paul,
BF3 lijkt me dan dus niks en over LOL heb ik zitten nadenken, die houd ik nog even voor later.
 
Graag gedaan Patrik, als ik jou lijst zie met games die jij leuk vind dan weet ik bijna zeker dat je LOL leuk vind. LOL is net Dota 2 maar dan makkelijker en kun je beter begrijpen.
 
Diablo 3 is wel leuk om te proberen, indien je dit nog niet gedaan hebt.
 
Stronghold Crusader speel ik nog steeds... xD
Maar je kunt shooters gaan proberen: Crossfire, Combat Arms, Battlefield Play4Free (aan te raden!) (gratis). CoD, BF3 (betaald)
Natuurlijk kun je ook voor een betere concurrent van dota spelen, League of Legends.
Runescape begint nu aan hevige veranderingen waarbij de gameplay uitrebreid is. Mischien leuk om uit te proberen.?
 
Diablo 3 is wel leuk om te proberen, indien je dit nog niet gedaan hebt.

Ik heb Diablo 3 voor 2 dagen/Nachten gespeeld, niet mijn soort gameplay, ik vind verder de games van Blizzard wel leuk :)


Swtor a geprobeerd? f2p en betaald, zo ook Aion.
Ik ga hier naar kijken, Dank je wel!

Stronghold Crusader speel ik nog steeds... xD
Maar je kunt shooters gaan proberen: Crossfire, Combat Arms, Battlefield Play4Free (aan te raden!) (gratis). CoD, BF3 (betaald)
Natuurlijk kun je ook voor een betere concurrent van dota spelen, League of Legends.
Runescape begint nu aan hevige veranderingen waarbij de gameplay uitrebreid is. Mischien leuk om uit te proberen.?

Dankje voor e vele ideeën,
Ik speel nu de laatste dagen weer aardig wat Stronghold, Runescape Old school en 3 beginnen beide al te vervelen ( na een maand)
League Of Legends word me inderdaad het meest aangeboden, nou meot ik zeggen wat ik er van zie en hoor lijkt het me niks..
 
Hallo leden van Helpmij,

Ik speel nu al jaren World Of Warcraft maar ben er nu een beetje klaar mee..
Mijn vraag is of jullie leuke aanraders hebben..

Games die ik ook leuk vind/vond:

Sims 1, 3
Alle Stronghold games
Runescape
Diablo
Starcraft 2
Warcraft 3
Ik heb Dota 2 al geprobeerd, viel me tegen..
COD Black Ops 1
Soldier front
Pokemon

Dank jullie wel ;)

Patrick

League of Legends?
Ik speel zelf ook World of Warcraft, en het verrast me dat je een beetje klaar bent met World of Warcraft.. Je kan het niet uitspelen! Ga loremaster halen xD
 
League of Legends?
Ik speel zelf ook World of Warcraft, en het verrast me dat je een beetje klaar bent met World of Warcraft.. Je kan het niet uitspelen! Ga loremaster halen xD

Haha ben inmiddels alweer een beetje back in WoW, soms een Potje LoL, af en toe wat Hearthstone en ik wacht op Heroes of the Storm :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan