Leuke puzzel tegen verveling...

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickMiah

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
221
Rara wat is hier aan de hand? :cool:

[smallIMG]http://spaceliving.nl/raadsel.png[/smallIMG]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn in totaal 2 gebruikers aangemaakt op de pc

Maar ik ga ff pitte, kijk morge avond wel weer :p Het is niet een probleem wat echt verholpen MOET worden want ik ga m weer formatteren, toch vind ik t vreemd...

En ja, ik ben admin.
 
Laatst bewerkt:
En je wilt in die map vanuit je eigen account of vanuit die andere account?
 
Staat in het startmenu heh ;) ik vergeef het je, het is al laat:p

De map wou ik trouwens verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Klik rechts op de map>eigenschappen>beveiliging en maak jezelf eigenaar van die map
Beveiliging.jpg
Eigenaar.jpg
Of kijk hier
 
Laatst bewerkt:
Offtopic : Jow shagrick :p Rob hier haha :p

Ontopic : Idd ff met rechtermuisknop de rechten van de map aanpassen.. :)

Grtz Aapjuuh
 
Heb ik geen rechten voor:p, volgens collega's schijnt het een bug in Windows 7 te zijn en deze komt ook wel eens voor in Windows Vista.

machtigingen.png
 
Vreemde zaak,je hebt wel volledig beheer zie ik maar je kunt niets bewerken e/o geavanceerde bewerkingen uitvoeren.kun je ook niet de optie "runas" uitvoeren als gebruiken?
 
Mogelijk als je eigenaar van de hele schijf/partitie wordt, kun je meer.
 
Had ik ook al aan gedacht maar het vreemde is dat ik de knop "bewerken" en "geavanceerd" mis in zijn printscreen.
 
Printscreen is van een folder, mogelijk bij de schijf/partitie meer mogelijkheden?
 
... de optie "runas"
bij een map?

@crash ik heb hier een printscreen van de machtigingen op de hdd
hddmachtigingen.png


Ik heb dus gewoon volledige rechten!
Wel krijg ik de volgende (voorspelbare:p) error tijdens het worden van de eigenaar:
ERROR: TOEGANG GEWEIGERD!
 
Wat ik bedoelde is dat je jezelf moet aanmelden/activeren met je AdministratorAccount, klik daar heb je alle machtigingen klik maar eens op gebruikers waar je ook onder valt/ingelogd bent daar ziet 't plaatje van de machtigingen anders uit.
 
Nope, helaas helpt zelfs dat niet. Ik krijg precies dezelfde melding.
 
Pffffffffffffffffffffff
Dan weet ik het ook ff niet meer.
Heb nog 1 tip voor je klik je kunt de schuifregelaar van UAC helemaal naar beneden schuiven en kijken of 't werkt.
 
Laatst bewerkt:
Helaas... dat is het eerste wat ik uitzet tijdens een windows installatie. toch bedankt!!!:thumb:
 
:D:D:D:D:D Dit deed t m. Ik dacht eigenlijk dattie hem al tijdens het opstarten zal verwijderen maar dat deed hij niet. Vervolgens handmatig verwijderd met succes!!!

Hartelijk dank!!!! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan