lexmark x1100 all in one problemen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

London

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
hi,

Door problemen met een illegale versie van windows xp heb ik het laten over zetten naar een legale versie. Werkt allemaal goed, alleen ik moet alles opnieuw installeren.
Zo ook het printerprogramma, van de lexmark x1100 all in one printer.
Ik kom met installeren tot halverwege, dan staat er

"Setup cannot copy the file LXBKUN5C.exe. ensure that the location specified below is correct, or change it and insert installatiediskette stuurprogramma voor lexmark inkjetprinters in the drive you specify"

Wel staat er al op de C schijf al een gedeelte van het programma, onder program files. We hebben ook aparte accounts, kan het zijn dat het hier aan ligt ?
tnx :love:

Het kan zijn dat er bepaalde programma onderdelen in gebruik zijn en deze zijn bij een nieuwe installatie niet te overschrijven.
Verwijder of deinstalleer daarom eerst alle software van Lexmark en koppel de printer los.
Start opnieuw op en nu moet je waarschijnlijk eerst de setup draaien en daarna de printer aansluiten. Tenminste als het een USB apparaat is.
Als het via de paralelle port gaat, zet dan eerst de PC uit, sluit de printer aan en start de PC opnieuw op.

we hebben dat gedaan, ook al geprobeerd om drivers te downloaden maar niets werkt..help?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan