lexmark x1180 - lexmark X2350

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
probleem met deze printer : papier wordt helemaal verkreukeld. trek er scheef in aan de rechter kant. gebruik al altijd zelfde papier dus daar ligt het niet aan.
gelukkig nog garantie. krijg onmiddelijk mijn geld terug. maar welke nu? ik wil een all-in one. voor thuis gebruik. Zou de lexmark X2350 een goeie zijn ? van X1180 was ik vroeger tevreden

Ik zou je niet direct een printer kunnen aanbevelen, maar wel wat tips geven omtrent de aanschaf van een nieuwe:
Let goed op het inktverbruik per pagina, daar zijn wel tabellen met testresultaten voor te vinden. Denk er aan dat als je een printer neemt met een driekleuren cartridge, je deze moet vervangen als er één kleur op is. Een printer met 4 cartridges (zwart, geel, blauw, rood) is doorgaans goedkoper in gebruik.
Wil je ook cd's bedrukken? Er zijn ook printers die dat ingebouwd hebben.
Wil je vooral foto's printen of afbeeldingen, neem dan zeker een inktjetprinter, wil je alleen tekst afdrukken en af en toe een foto, maar hoeft dat geen superkwalitiet te zijn, kan je overwegen een laserprinter te nemen, deze zijn goedkoper in gebruik, ik weet alleen niet of er ook all-in-one laserprinters verkrijgbaar zijn (vast wel).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan