Lexmark X73 print niet, maar scant wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario2

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
hallo,

Ik heb pas geleden mijn printer (lexmark x73) opnieuw geinstalleerd onder XP.

Na de installatie ondervind ik enkele problemen. Ik kan wel scannen en kopieren naar bestand. Ik kan echter geen enkel bestand uitprinten. Dus ik kan geen afbeeldingen vanuit de map 'mijn afbeeldingen'printen. Ook kan ik geen office documenten, rtf documenten of txt documenten uitprinten. Het hele print gebeuren werkt dus niet.

Wat is DE oplossing?

Heb je hem eerst verwijderd via het tooltje op de site van lexmark en vervolgens de drivers voor XP gedownload? Bij mij gaf het daarna nl geen problemen.

Heb je hem eerst verwijderd via het tooltje op de site van lexmark en vervolgens de drivers voor XP gedownload? Bij mij gaf het daarna nl geen problemen.
Mijn excuses dat ik ietwat onduidelijk was.

Ik bedoelde te zeggen dat ik de printer heb aangesloten op mijn nieuwe systeemkast:rolleyes: De printer heb ik niet van de oude computer verwijderd...

Blijft nog mijn 2e opmerking heb je op je nieuwe systeem de drivers voor XP gedownload of alleen de printer aangesloten??

Blijft nog mijn 2e opmerking heb je op je nieuwe systeem de drivers voor XP gedownload of alleen de printer aangesloten??
Ik heb de printer geinstalleerd via de bijbehorende cd-roms. Ik heb verder geen enkele driver gedownload. Is dit nodig, en zoja: waar kan ik deze downloaden? En welke moet ik downloaden?

Toen ik de printer aanschafte was de cd rom niet geschikt voor XP.
Het moet op de cd staan als hij wel voor xp is. Mocht dat niet zo zijn: Op de site van lexmark kun je de verwijdertool en de goede drivers voor X73 vinden.
www.lexmark.nl en dan drivers en software

Toen ik de printer aanschafte was de cd rom niet geschikt voor XP.
Het moet op de cd staan als hij wel voor xp is. Mocht dat niet zo zijn: Op de site van lexmark kun je de verwijdertool en de goede drivers voor X73 vinden.
www.lexmark.nl en dan drivers en software
De driver heb ik gedonwload, maar het verwijder bestand kan ik niet vinden op de site van lexmark...

Als alles nu wel werkt hoef je verder niets te doen. Mocht het toch nog niet goed gaan verwijder dan de printer software via het configuratiescherm. Koppel de printer los en downlaod dan het stuurprogramma opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan