lexmark z705 driver help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Berichten
180
Hallo,

Ik heb een driver gedownload.
alleen hij geeft een fout melding op wat moet ik doen ??

Hij geeft deze foutmelding op als ik de setup klik.

---------------------------
16-bits Windows-subsysteem
---------------------------
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.
---------------------------
Sluiten Negeren
---------------------------
Dus wat kan ik doen....

Want ik heb die driver gedownload omdat ik de software cd kwijt ben.

Groetjes,
Rodney
 
Welke windows is het voor?
 
Ja dat heb ik ze gedownload

Dan kreeg ik deze foutmelding als ik de setup wilde openen.

---------------------------
16-bits Windows-subsysteem
---------------------------
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.
---------------------------
Sluiten Negeren
---------------------------
 
hier heb je iets om te lezen die drivers zijn goed hoor maar je probleem is een bestand AUTOEXEC.NT dat word gewist(waarschijnlijk door spyware)hier staat ook hoe je het terug moet zetten en alleen lezen moet je bij dat bestand aanvinken.heb het zo ff doorgelezen en getypt.
lees het zelf even door dan hoor ik het nog.
leesvoer
 
Ik weet niet of het probleem nog steeds bestaat, maar dit was de oplossing uit een ander topic:

Kopieer autoexec.nt van c:\windows naar
c:\windows\system32
Vervolgens in c:\windows\system32 van het
gekopieerde bestand de eigenschap
ALLEEN LEZEN aanvinken.. probleem is over
 
het is helemaal goed nu :D heb van een vriend dat bestandje gekregen en toen daar naar toe gekopieerd en nu doet die het wel weer alleen heb nu een ander probleem....

Mijn pc valt uit weet iemand een heel makkelijk en goed programma tegen worms en adware??
 
hoe weet je dat dit door spyware komt?
is het geen virus?
je hebt een hoop programmaas hiervoor.
adaware om spyware van je pc te halen
spybot S&D om spyware van je pc te halen.
deze programmaas zijn allen gratis.
als het hier niet mee weg gaat kun jedit doorlezen en een hijack log in zenden door daar op reageer op bericht te drukken.
btw die programmaas gelijk updaten als je ze geinstalleerd hebt en gebruik ze niet allemaal.
adaware en spywareblaster samen of spybot en spywareblaster samen.
 
Geplaatst door rodneypeugeot
Mijn pc valt uit weet iemand een heel makkelijk en goed programma tegen worms en adware??

Is dit nu ineens? Goede programma's kun je vinden in het eerste bericht in dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=175682 Als je denkt dat je erg besmet bent dan kun je daar ook een hijackthis log plaatsen.

Hoe dit moet staat allemaal in het eerste bericht in dat topic beschreven. De experts zullen je vertellen hoe je je pc schoon krijgt na het plaatsen van je log.

PS. Als je pc ineens raar doet duidt meestal op een driver probleem. Je hebt ook gezegd dat je net een nieuwe driver hebt gedownload.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan