Lg 50pm670s

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjJoen

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2012
Beste,

Ik kan in verhouding goedkoop een LG 50PM670S plasma tv kopen in een aanbieding. Ik kan er echter vrij weinig tot geen reviews over vinden op internet. Zijn er mensen hier die deze tv hebben of me misschien kunnen adviseren waarom deze tv wel of niet te kopen?

Bij voorbaat dank.

Ik heb hem bij de duitse Makro, Metro genaamd, gevonden. Er staat toch echt 50pm670s. Ik kan wel enkele duitse en franse reviews vinden. De specs van de PM6700 zijn wel vrijwel hetzelfde als de PM670S. Ook ziet hij er exact hetzelfde uit.

Als je deze PM6700 ziet, denk je dan wel dat dit een goede tv is?

Hier zijn overigens de specs van de PM670S terug te vinden:
http://tweakers.net/pricewatch/313836/lg-50pm670s/specificaties/

Ziet er goed uit alleen kan ik er geen handleiding van vinden. Anders eens contact opnemen (Mail) met LG over deze TV. Dan kunnen ze je wellicht verder helpen.

Dat kan ik inderdaad wel eens doen. Bedankt voor de tip.

Dan hoop ik dat iemand die dit leest misschien in bezit is van de tv en me er meer over kan vertellen.

Maar je zegt dat het er goed uit ziet, dus je denkt dat het wel een aardige tv is? Ik ga volgend weekend naar de winkel om hem te kopen, daar kan ik dan eventueel nog vragen stellen aan de verkopers, misschien dat zij me dan nog iets meer kunnen vertellen. Maar ik zou graag van tevoren weten of het de moeite waard is aangezien het wel een aardig stukje rijden is naar de winkel. Vandaar ook dat ik het op dit forum plaats.

Ja oke, ik denk dat het een vrij nieuwe is omdat er niet veel over te vinden is. En wat er goed uitziet hoeft nog niet altijd goed te zijn in gebruiksvriendelijkheid enz enz.

Het is goed dat je niet over een nacht ijs gaat. Laat ze hem maar demonstreren, klant is koning toch. Succes en laat eens weten hoe het allemaal verliep. ;)

Ik heb geloof ik ergens gelezen dat het een model uit Juni 2012 is. Redelijk nieuw dus. De nederlandse klantenservice van LG kon me ook niet verder helpen, ga nu over op de duitse.

Oh dat is niet zo mooi klant is koning vervalt bij deze. Wat een hulp zeg. :D Ja zo gaat dat he.:mad: Beetje jammer van LG.

De duitse klantenservice heeft me wel goed kunnen helpen. De tv is vrij nieuw en is vergelijkbaar met de LG LM620S. Ik heb nog niet kunnen kijken of hier wel meer over te vinden is maar dat zal ik zo doen. Hij vertelde ook dat het mogelijk is dat ik een input lag heb bij de playstation. Maar dat als ik verschillende functies als TruMotion en ruisfilter niet gebruikte die lag er niet zou zijn zo ver ik het begreep. Geen idee wat deze functies inhouden, maar als ik playstation dan gebruik ik meestal geen extra functies.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan