LG Arena - Internet vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Beste mensen,

Mijn vriendin heeft een LG Arena en is van plan om een internet abbonement er voor aan te schaffen. Alleen we weten niet hoe het internet op die telefoon bevalt. Is het fijn om daar op te internetten of niet? En is het een beetje snel of niet?. Wij horen het graag.
 
waarschuwing: internet op een gsm/smartphone is helemaal anders dan gewoon internetten op je pc. er is weinig kans dat je de meeste webpagina's kan openen, je kan geen spelletjes spelen op het internet (behalve de spelletjes die echt voor gsm's gemaakt zijn), pagina's kunnen ook moeilijker leesbaar zijn op zo'n klein scherm,
 
waarschuwing: internet op een gsm/smartphone is helemaal anders dan gewoon internetten op je pc. er is weinig kans dat je de meeste webpagina's kan openen, je kan geen spelletjes spelen op het internet (behalve de spelletjes die echt voor gsm's gemaakt zijn), pagina's kunnen ook moeilijker leesbaar zijn op zo'n klein scherm,

Oke, maar geld dat ook voor de LG Arena? Ik bedoel, op een Blackberry of iPhone is dat allemaal heel anders. Het gaat mij nu gewoon even om de LG Arena.
 
wel, wat ik net zei was allemaal in het algemeen, maar ik denk wel dat de belangrijkste sites kunnen getoond worden op die gsm (krant, facebook, netlog, ,,,)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan