Lg B2100

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
532
Vanochtend heb ik de LG B2100 gekocht. Ben er tevreden over, maar ik kan niet ontdekken hoe ik die irritante toetstonen uitschakel. Er zijn maar twee opties: alle geluiden inschakelen of alle geluiden uitschakelen. Dat wil ik niet, want dan is ook het belgeluid weg. De toetstonen kunnen wel in 4 varianten worden gewijzigd, maar uitschakelen lijkt onmogelijk. De handleiding biedt hierover ook geen informatie. Wie helpt?
 
Ik ben er al uit. Er blijkt in het menu een optie 'volume toetstonen' te zitten. Dit op 0 zetten en het geluid is eraf.
 
Vanochtend heb ik de LG B2100 gekocht. Ben er tevreden over, maar ik kan niet ontdekken hoe ik die irritante toetstonen uitschakel. Er zijn maar twee opties: alle geluiden inschakelen of alle geluiden uitschakelen. Dat wil ik niet, want dan is ook het belgeluid weg. De toetstonen kunnen wel in 4 varianten worden gewijzigd, maar uitschakelen lijkt onmogelijk. De handleiding biedt hierover ook geen informatie. Wie helpt?

Hoi ik zag dat je een b2100 had gekocht, ik wil er ook een kopen maar kan er geen wijs uit of je er ook een klein stukje mee kan filmen, hoe zijn de foto's trouwens?
 
Hoi ik zag dat je een b2100 had gekocht, ik wil er ook een kopen maar kan er geen wijs uit of je er ook een klein stukje mee kan filmen, hoe zijn de foto's trouwens?

Sorry voor de late reactie, maar ik was op vakantie.

Met de b2100 kun je geen filmpjes opnemen. Foto's wel. De kwaliteit is redelijk, maar niet optimaal. Ik heb ze nog niet op de pc kunnen zien omdat ik geen datakabel heb. Het toestel is prettig, maar wel wennen omdat ik voorheen altijd een Siemens had.

Als er vragen zijn, dan hoor ik het wel.
 
Sorry voor de late reactie, maar ik was op vakantie.

Met de b2100 kun je geen filmpjes opnemen. Foto's wel. De kwaliteit is redelijk, maar niet optimaal. Ik heb ze nog niet op de pc kunnen zien omdat ik geen datakabel heb. Het toestel is prettig, maar wel wennen omdat ik voorheen altijd een Siemens had.

Als er vragen zijn, dan hoor ik het wel.

Ik begrijp goed dat je een datakabel nodig hebt om de foto's op de pc te kunnen zetten? Zijn er geen andere mogelijkheden?

Oke! Ik begreep dat je ze kan versturen. Klopt het dat dat alleen per mms kan?
 
Hoe dat zit met het versturen weet ik niet. Ik bel alleen maar. Al die andere opties zijn aan mij niet besteed. Misschien dat iemand anders het hier weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan