LG Chocolate KG800 KABEL KWIJT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bboyyy

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
54
Ik ben mijn USB-kabel voor m'n Chocolate kwijt. Ik zit nu al maanden met dezelfde muziek en bestanden op m'n telefoon en heb werkelijk UREN en UREN gezocht maar heb 'm niet gevonden.

Wat moet ik doen? En zijn er alternatieven voor 'ga naar de winkel man' ?
 
Tenzij de Chocolate Bleutooth/infrarood heeft, moet je toch echt een nieuwe kabel kopen.
En de KG800 heeft bluetooth én infrarood, zie ik net op deze pagina :). Je kunt dus via BT je bestanden op je pc overzetten of via IR op andere apparaten. Maar van die IR weet ik het trouwens niet eens zeker, want op andere websites wordt weer gezegd dat er geen IR op zit... even checken dus.

Er kan geen geheugenkaart in, dus werken via een kaartje + kaartlezer is geen oplossing.
 
Ik heb SP2 op m'n pc maar mijn bluetooth driver ding kan alleen maar geinstalleerd worden op SP1


Wat moet ik doen? T_T
 
De KG800 is redelijk "nieuw", dus dat het niet overweg kan met SP1 is erg vreemd. Er zijn vast wel programma's of drivers te vinden op de LG website, maar die lijkt het bij mij even niet te doen. Vast problemen met de server of iets dergelijks.

Kan je PC wel bluetooth ontvangen? Heb je een usb bluetooth stickje, of misschien ingebouwde bluetooth? Dat is natuurlijk wel een vereiste.
 
De KG800 is redelijk "nieuw", dus dat het niet overweg kan met SP1 is erg vreemd. Er zijn vast wel programma's of drivers te vinden op de LG website, maar die lijkt het bij mij even niet te doen. Vast problemen met de server of iets dergelijks.

Kan je PC wel bluetooth ontvangen? Heb je een usb bluetooth stickje, of misschien ingebouwde bluetooth? Dat is natuurlijk wel een vereiste.
Nee kijk; ik probeerde de bluetooth driver (of bestaat dat niet?) te installeren op m'n PC. Hij is redelijk oud (2002) en ik probeerde dit dus te doen met de Application e.d. CD.

Maar nu kan ik dat dus niet installeren... is dat een probleem?
 
Aha, ik dacht dat de bluetooth software bij de telefoon was gekomen... (is dat overigens niet zo? Zat er een cd met bluetooth software bij je telefoon?).

Maar het is dus software bij jouw bluetooth apparaat? Dat hoeft geen probleem te zijn. Dan zal je het merk en type even moeten opzoeken, dan kunnen we kijken of er op internet recentere software te vinden is.
 
natuurlijk zit er geen bluetooth driver bij de lg!
een trust dongle heeft een trust driver nodig
een logitech dongle heeft een logitech driver nodig
een sitecom dongle heeft een sitecom driver nodig
etc
etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan