LG Dvd brander problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ai nog een lot genoot:D

Ik heb inmiddels Windows opnieuw gesintalleerd en nu ziet windows mijn brander en dvd speler wel als zijnde dvd branders en speler, echter het probleem blijft hetzelfde.
Ik heb een ander merk dvd gekocht en daar begint ie met lead te branden (voorheen werpte ie meteen de dvd eruit) na het branden van de lead zegt ie schrijf fout op 4x.
Of ik nu 4x of 8x doe de fout blijft.. hij komt een stapje verder met een ander merk lege dvd's maar probleem blijft hetzelfde dat ik geen dvd's gebrand krijg:confused:

vaag zeg , ik heb mij pc 2weken geleden opnieuw geinstalleerd , en bij mij deed hij het van af toen al niet, ik snap er niks meer van , anders moet van de week maar nieuwe kopen kijken als het dan over is , zo duur zijn ze ook niet meer , en anders maar me laptop gebruiken daar kan ook wel dvd me branden maja moet ik eerst alles daar weer opzetten ,

Weet iemand nog een Idee hoe we dit kunnen verhelpen ??

Groetjes Iwan

Ja inderdaad wat is dit ???? nog suggesties anders pleur ik hem ook eruit en ga voor een nieuwe (nou ja deze is nieuwe net buiten de garantie natuurlijk)

Zo ik heb vandaag nieuwe brander gekocht en alleproblemen zijn nu voor mij verholpen.
En kan nu zelf ook nog sneller bander ouwe ging to 8x die ik nu heb tot 18x :D kijk toch weer voordelen als je brander kapot is ander koop je niet 1 2 3 x een andere.

Heel veel suc6 nog met je probleem , hoop dat iemand jou nog kan helpen
En anders zou je toch nieuwe moeten kopen

Groetjes Iwan

Vreemd?,probeer eens onderstaande.

Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Fijn dat je brander het weer doet, je reageert wel in een topic uit 2007 en dat is niet de bedoeling.
Bij deze sluit ik het topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan